Gå til innhold

Sims2 lar seg ikke installere på i8600


KydeX

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Trenger desperat hjelp. Sims 2 lar seg ikke installere på min Inspiron 8600. Den har en DVD-brenner : HL-DT-ST DVD+RW GCA 4040N.

 

Når jeg får beskjed om å sette inn disk 2 så klarer den ikke lese filen "control1.dat". Brenneren går i lås og jeg må restarte maskinen.

 

På min stasjonære maskin får jeg installert uten problemer og den har en steingammel dvdspiller.

 

Trenger desperat hjelp. Alle forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Hei.

 

Trenger desperat hjelp. Sims 2 lar seg ikke installere på min Inspiron 8600. Den har en DVD-brenner : HL-DT-ST DVD+RW GCA 4040N.

 

Når jeg får beskjed om å sette inn disk 2 så klarer den ikke lese filen "control1.dat". Brenneren går i lås og jeg må restarte maskinen.

 

På min stasjonære maskin får jeg installert uten problemer og den har en steingammel dvdspiller.

 

Trenger desperat hjelp. Alle forslag mottas med takk.

Kanskje spilleren har problemer med kopibeskyttelsen. En firmware-oppgradering kan muligens hjelpe. Hva med å lage en iso-fil av dvd-platen på en annen maskin og så flytte det over på laptopen over nettverket? Deretter kan du montere iso-filen med f.eks Daemon Tools

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
Hei.

 

Trenger desperat hjelp. Sims 2 lar seg ikke installere på min Inspiron 8600. Den har en DVD-brenner : HL-DT-ST DVD+RW GCA 4040N.

 

Når jeg får beskjed om å sette inn disk 2 så klarer den ikke lese filen "control1.dat". Brenneren går i lås og jeg må restarte maskinen.

 

På min stasjonære maskin får jeg installert uten problemer og den har en steingammel dvdspiller.

 

Trenger desperat hjelp. Alle forslag mottas med takk.

Kanskje spilleren har problemer med kopibeskyttelsen. En firmware-oppgradering kan muligens hjelpe. Hva med å lage en iso-fil av dvd-platen på en annen maskin og så flytte det over på laptopen over nettverket? Deretter kan du montere iso-filen med f.eks Daemon Tools

Hehe, gammel tråd du svarte på nå :) Jeg gjorde som du har foreslått og laget iso-fil av disken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...