Gå til innhold

Hvordan greier dere å spille Doom3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I likhet med trådstarter synes jeg også det er dritskremmende. At jeg nærmer meg 30år hjelper ikke mye på den saken :roll:

Stemninga med likene og blodet er bare kult, samme med videoene (stemningsnivået bygger seg opp), men jeg klarer det bare ikke når jeg plutselig ser monstrene rett i hvitøyet og/eller de hopper på meg. -Kjenner det iler nedover ryggraden... Helt forferdelig... Unngår å spille hvis samboeren er borte :p

Jeg tok derfor en pause fra Doom3 og gikk over til FarCry, det så så avslappende ut med paradisøy og greier. Gjett om jeg ble forbanna da de monstrene bynte å hoppe på meg litt ut i spillet :mad:

Edit: Kan nevne at jeg spiller med surround-headset. Hjelper bra på opplevelsen når du hører de kommer bak deg :ermm:

Opplevelsen toppet seg da vi prøvde dette...

Endret av Enviro
Skrevet

Doom 3 er meget ekkel ja. Satt helspenna og spilla Doom 3, mørkt i rommet, bare lyset fra gatelykta ute skinte inn på rommet. Hjerter hammrer som bare pokker, er nettopp ferdig med en kamp mot pinky himself. Saver, puster lettet ut. Hører vinden ule utenfor vinduet mitt, regnet pisker mot bakken. Det er den første høst ramlingen ute. Klokka er 01,00. Da skjer det, strømmen går. Har dere noen ganger hørt en 20 åring hyle som en liten jente? Glad jeg var alene på tidspunkte for det var det som skjedde. Turde nesten ikke gå opp etter noen lys.

Så det er nok mange som synes det samme om DOom 3 ;)

Skrevet
Doom 3 er meget ekkel ja. Satt helspenna og spilla Doom 3, mørkt i rommet, bare lyset fra gatelykta ute skinte inn på rommet. Hjerter hammrer som bare pokker, er nettopp ferdig med en kamp mot pinky himself. Saver, puster lettet ut. Hører vinden ule utenfor vinduet mitt, regnet pisker mot bakken. Det er den første høst ramlingen ute. Klokka er 01,00. Da skjer det, strømmen går. Har dere noen ganger hørt en 20 åring hyle som en liten jente? Glad jeg var alene på tidspunkte for det var det som skjedde. Turde nesten ikke gå opp etter noen lys.

Så det er nok mange som synes det samme om DOom 3 ;)

Dette hadde faen meg jeg blitt redd av. Dette skal jeg sannelig prøve :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...