wil Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 jeg lurer egentlig litt på hva Nero 6 power pack er for noe. noen som vet? er det noe i power pack som ikke er med i Nero 6 vanlig versjon? håper på mange svar.
Dʋgɢtung Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Det er vel mest sannsynlig med endel ekstra som vi vanlige brukere ikke har bruk for. Så ikke noe til Power Pack på ahead.de's hjemmesider hvertfall.
wil Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 ikke jeg heller. har sett igjennom den jeg også. derfor jeg spurte her.
ttt Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 eit lite google søk gav meg f.eks dette: NEW POWER PACK FEATURES KEY FEATURES * Make back ups of all your personal data * Compile your own music play lists * Make copies of your music CD’s and DVD’s * Create your own cd covers using the CD label kit * Burn your digital photos on to disc creating your own digital photo album that can be played on your cd rom/dvd rom drive * Add special effects and sound affects to all your master pieces for a professional finish http://www.dabs.com/uk/productView.html?qu...33S2&familyid=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå