PcT Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Det kommer opp warning: CL_flushentitypacket (kan være en skriveleif) Har skrudd rates opp og ned men det fortsette og komme hele spillet liksom fryser men jeg kan disconnecte men hvis jeg venter lenge nok detter spillet sammen! Har 1.5 mb linje... har skrudd rates, cl_updaterate og cl_cmdrate opp og ned.. jeg så at andre hadde problemet men det kunne ikke løse det hos meg.. Har testet med CS, CZ og CS Source.. det skjer samma med alle.. p.s pingen går ikke opp men det liksom fryser seg.! har reboota, restarta steam og reinstallert steam..! det funker fortsatt ikke! Veldig irriterende når jeg nettop kjøpte silver pack og spiller pcwer hele tida.! Håper noen kan hjelpe meg! (kan være flere skriveleifer siden jeg er ganske )
DevN Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Det der er typisk når man har ustabil linje f.eks. Kanskje noe trådløst nettverk eller noe sånt? Trådløs Internett?
PcT Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Jo da har det men det funka jo igår! helt fint! Skal legge opp kabel men hvorfor skjer dette nå?
PcT Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 uff Ingen som har erfaringer? igår funka CS og CZ, jeg reinstallerte steam siden jeg skulle prøve å få CS:S til å funke siden den starta med det derre flushentitypacket warningene nå har jeg screw up the whole shit
Bear^ Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Bruk steampowered.com til din hjelp. Etter et lite søk på steampowered.com fant jeg et fint svar. http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/s...GbHVzaA**&p_li=
trez Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 dette har ikke noe med rates å gjøre, jeg har samme problemet selv..! vet ikke va det er, men men im still fraggin
Sigga Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Sikker på at det er noe med linja eller rates.
trez Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) rates er det ikke, prøvd fra 80 80 2k til 101 101 25000 no response edit: telenor sux Endret 11. oktober 2004 av trez
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Når linja mi var usabil, SKIKKELIG ustabil før, så fikk jeg connection problem og flush meldinga. Linja mi er bedre nå, en noen ganger hopper choken opp til 70-100 og detter ned igjen ganske fort. Gjelder alle servere, så det er nok linja MI og ikke servern. Men så lenge det ikke skjer for ofte er det helt greit for min del. Kjipt med slike problemer! Trådløst egner seg ikke til gaming som CS, men det skal da funke!
Portalol Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 CL_Flushentypacket = extrem lagg bare :\ når den er oppe på 2000 osv får det når jeg spiller med DC++ på rates kan ikke fikse det så vidt jeg vet . kos deg med ekstrem ping du
IwwY^^ Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Dette har mest sannsynlig ingenting med linje og ingenting med rates og gjøre. Jeg fikk plutselig akkurat det samme problemet.. ALT funka helt perfekt, men så fikk jeg flush.. Du har ikke tilfeldigvis SP2 installert? Jeg skal hjem og fjerne det nå.. Mange som sier det kan være saken.. Jeg har som sagt akkurat samme problemet, jeg har en Catch 2100/512 linje, så er neppe linja.. Formatert har jeg også og kobla ut andre pcer i nettverket. Så er ikke det heller.. You have a Virus or Trojan or Internet Worm infection that is generating traffic. Dette kan det være eller noe annet som bruker internetten meget hyppig! EDIT : Jeg får dette da jeg har 25 i ping med 101, 101, 25000 i rates. Dette har ingenting med lag å gjøre Flushpacket inntreffer da serveren ikke får nok informasjon fra deg, og får derfor ikke refresha. Endret 13. oktober 2004 av IwwY^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå