Gå til innhold

CS:S memory error...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

er det noen andre som får denne rett etter de klikker på CS:S logoen i "My Games"?

jeg kommer ikke inn til menyen i CS:S engang for å klikke "report bug" linken...

post-176-1097362532_thumb.jpg

Endret av MrLee
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Restart maskinen? Installer spillet på nytt?

Kanskje RAM-en er sliten? :D

EDIT: Populær melding hos meg den der faktisk. Når det gjelder CS da. Det virker vanligvis neste gang jeg prøver å starte spillet.

Endret av DevN
Skrevet

Nah, dette er en kjent bug, mange som hadde dette problemet med betaen, de fikset det, men nå har bug'en returnert sammen med final versjonen...

MrLee, søk på forumene på steampowered.com, står rimelig mye om problemet ditt der.

Skrevet (endret)

jeg har:

Restartet steam

restartet maskinen

klokket ned maskinen

restartet maskinen

=samme feil

Jeg har 1024MB ram, så det er ikke problemet, og minnet har vært memtest86 testet, så det skal være bra..

har derimot ikke prøvd å reinstallere (tar ikke det grønnhjævlig tid i disse dager da steam serverene er så overbelastet??)

Og forørvrig, spillet fungerte fint igår...får ta en titt på steampowered da.. grr

edit: sletta config.cfg og userconfig.cfg filene, da funka det plutselig igjen...

Endret av MrLee
Skrevet

Får samme error enkelte ganger når jeg avslutter programmer, og når jeg skal spille Far cry. Det er noe med RAMen, men har ikke fådt noe konkret svar hva det er. Kanskje noen her kan komme met et lurt svar :p

Skrevet

jeg fant ut at det buy scriptet jeg brukte var for stort for bufferen i CS:S... det forårsaket feilen (enten det eller så var det at det var "//--" linjer i scriptet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...