Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe av det jeg savner mest med nittitallet er 'trøkket' i noen av låtene. Som Keep their heads ringin, og ikke minst Still av Geto Boys, som Mr. B postet for kort stund siden. Tungt og usedvanlig fett.

Skrevet (endret)
Noe av det jeg savner mest med nittitallet er 'trøkket' i noen av låtene. Som Keep their heads ringin, og ikke minst Still av Geto Boys, som Mr. B postet for kort stund siden. Tungt og usedvanlig fett.

Derfor 2pac, Dr Dre og Digital Underground er noen mine favoritter... :thumbup:

Har dere hørt at Kanye skal ta pause fra Musikken for å designe klær? :hrm: Også har han jo bytta Musikk stil totalt (Til Kjærlighets-sorg-sanger, så det er ikke konkurrering med 50 cent lenger)... :thumbdown:

:no: IKKE BRA!

Dette skrev han i bloggen sin: - Jeg vil og skal bli en ordentlig designer. Jeg kommer ikke bare til å være en "kjendisdesigner", skrev han nylig på bloggen sin. (tatt fra Kingsize.no).... :hmm:

Endret av The Fox
Skrevet

Hvem bryr seg egentlig om hva Kanye foretar seg? College Dropout var bra, men ting har gått i nedoverbakke etter det. 808 var katastrofale greier (men så er det ikke hiphop heller).

Noen her som hører på Sound Providers?

Skrevet
Hvem bryr seg egentlig om hva Kanye foretar seg? College Dropout var bra, men ting har gått i nedoverbakke etter det. 808 var katastrofale greier (men så er det ikke hiphop heller).

Joa... =)

Men syns Graduation var sånn passe bra egentlig :)

Skrevet

Tja, har bare hørt et par låter av dem (de er vel to stk.?):

On the Eve of War

Heavy Metal Kings

Battle Cry (er vel kanskje fra AOTP?)

Vært å høre på alle sammen, spesielt On The Eve of War, den er rå.

Skrevet

Dem, ja. Ikke han. På tide å køye merker jeg. Jeg anbefaler deg ihvertfall å gå en side tilbake å høre "Uncommon Valor: Vietnam Story" av Jedi Mind Tricks. Den tror jeg du ville hatt sansen for.

Battle Cry er Army of the Pharaohs, ja.

Da legger jeg i samme slengen ut "Gun Ballad" av AOTP før jeg legger meg. God natt.

Gjest Medlem-148998
Skrevet

Noen andre som liker Common Market ? Minner mye om Blue Scholars.

Common Market - Re-fresh

Skrevet

Ludacris Feat. Bobby Valentino - Pimpin' all over the world :roll:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

(Sorry at jeg ikke fant en bedre video, og at lyden er dritt)

Grandmaster Flash Feat. The Furious Five - The message :cool:

Se filmen hos Youtube

(Sorry at lyden er dritt! Skal du få full opplevelse må du skaffe sangen, 1000 ganger bedre kvalitet :thumbup: )

Skrevet (endret)

Wrackowracko, eller scratching som det hater på Fagsproget, finner du meget av på denne sang:

Peanut Butter Wolf - Tale of Five Cities feat. A-Track, Cut Chemist, DJ Hands, DJ Quest, DJ Total Eclipse, DJ Z-Trip, J Rocc, Kid Koala, Rhettmatic, Rob Swift & Shortkut

Endret av Thendrup
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...