Gå til innhold

Nytt surround-anlegg, 500-2000kr


Anbefalte innlegg

Har etterhvert innsett at behovet for bedre lyd er blitt ekstremt stort...

Men jeg har da ikke mer penger enn 2000 kr å bruke, så høytalerne må ikke koste så mye over 1800 kr, da jeg må ha penger til porto:P

Tenkte meg ett surround-anlegg, samme hvor mange høytelere, 4 eller 7 er ikke poenget liksom;) Vil ikke ha headset...

Logitech Z 5300 <-- er disse bra, eller har dere noen bedre å annbefale

Har NF7 hovedkort... Trenger jeg noe annet, lydkort f.eks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har z-5300. Jeg må si at jeg ble litt skuffa. Nå er dette et veldig billig sett, men allikevel føler jeg meg litt lurt av alle de positive "reviews" på nettet. Det er ålreit, men ikke mer, bassen er det svakeste elementet, den er veldig boomy og lite definert. Jeg tror dermed ikke at du får noe bedre i den prisklassen. Kanskje det kunne være lurere å investere pengene i et 2.1 anlegg.

Lenke til kommentar

Takker for svar, og gratulerer med post nr tusen Mio :p

 

Da blir det nok de høytarne, om ingen har noe bedre forslag, eller hint om noen ulemper/bakdeler ved anlegget... Må bare få pengene til det :cool:

 

edit: så ikke innlegget ditt mute... Du sier at 2000kr for et sett er veldig billig for et noen pc-høytalere... Men det du sa om bassen, den har plaget meg på mitt annlegg nå en stund, p380, du kan liksom aldri skru den helt ned+ den pøser liksom bare ut luft istedet for å gi klare og kraftige dunk timet med resten av musikken... Men uanz, tror jeg skal gå for disse da de fortsatt virker ganske mye bedre en de anleggene for rundt 500-1000 kr....

Endret av XeZ
Lenke til kommentar
Takker for svar, og gratulerer med post nr tusen Mio :p

 

Da blir det nok de høytarne, om ingen har noe bedre forslag, eller hint om noen ulemper/bakdeler ved anlegget... Må bare få pengene til det :cool:

 

edit: så ikke innlegget ditt mute... Du sier at 2000kr for et sett er veldig billig for et noen pc-høytalere... Men det du sa om bassen, den har plaget meg på mitt annlegg nå en stund, p380, du kan liksom aldri skru den helt ned+ den pøser liksom bare ut luft istedet for å gi klare og kraftige dunk timet med resten av musikken... Men uanz, tror jeg skal gå for disse da de fortsatt virker ganske mye bedre en de anleggene for rundt 500-1000 kr....

jeg har Logitech z-680 og synes bassen blir for mye av og til, så jeg har skrudd bassen på det laveste nesten.Det er andre her på forumet som mener det samme.Vet ikke om det er det samme "problemet" med dette nye settet.

Lenke til kommentar
Takker for svar, og gratulerer med post nr tusen Mio :p

 

Da blir det nok de høytarne, om ingen har noe bedre forslag, eller hint om noen ulemper/bakdeler ved anlegget... Må bare få pengene til det :cool:

 

edit: så ikke innlegget ditt mute... Du sier at 2000kr for et sett er veldig billig for et noen pc-høytalere... Men det du sa om bassen, den har plaget meg på mitt annlegg nå en stund, p380, du kan liksom aldri skru den helt ned+ den pøser liksom bare ut luft istedet for å gi klare og kraftige dunk timet med resten av musikken... Men uanz, tror jeg skal gå for disse da de fortsatt virker ganske mye bedre en de anleggene for rundt 500-1000 kr....

jeg har Logitech z-680 og synes bassen blir for mye av og til, så jeg har skrudd bassen på det laveste nesten.Det er andre her på forumet som mener det samme.Vet ikke om det er det samme "problemet" med dette nye settet.

jeg har det samme problemet på mitt z-640, bassen er altfor høyt stillt i forhold til alt annet.. så selv om den er på det laveste.. så dunker den noe jævlig når jeg drar på. Men i forhold til hva mange andre sier.. så er det veldig punch i denne.. ikke sånn bråk. Kan kanskje ha noe med at jeg spillte den inn før jeg dro på? :roll:

Lenke til kommentar
Takker for svar, og gratulerer med post nr tusen Mio :p

 

Da blir det nok de høytarne, om ingen har noe bedre forslag, eller hint om noen ulemper/bakdeler ved anlegget... Må bare få pengene til det :cool:

 

edit: så ikke innlegget ditt mute... Du sier at 2000kr for et sett er veldig billig for et noen pc-høytalere... Men det du sa om bassen, den har plaget meg på mitt annlegg nå en stund, p380, du kan liksom aldri skru den helt ned+ den pøser liksom bare ut luft istedet for å gi klare og kraftige dunk timet med resten av musikken... Men uanz, tror jeg skal gå for disse da de fortsatt virker ganske mye bedre en de anleggene for rundt 500-1000 kr....

jeg har Logitech z-680 og synes bassen blir for mye av og til, så jeg har skrudd bassen på det laveste nesten.Det er andre her på forumet som mener det samme.Vet ikke om det er det samme "problemet" med dette nye settet.

jeg har det samme problemet på mitt z-640, bassen er altfor høyt stillt i forhold til alt annet.. så selv om den er på det laveste.. så dunker den noe jævlig når jeg drar på. Men i forhold til hva mange andre sier.. så er det veldig punch i denne.. ikke sånn bråk. Kan kanskje ha noe med at jeg spillte den inn før jeg dro på? :roll:

Når det gjelder 640, så er det ikke mye punch i denne (ca 4 tommers) sub'en... for meg hørtes det kun ut som groms og surr som kom ut fra den... Du hadde ikke kjent det i veggene på ett papirhus viss du hadde hatt skrudd sub'en på maks bass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...