Kevlar Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Hehe.. Den forrige maskina mi hadde et Gf4 ti4200 Hver gang jeg fikk sparka til kassa eller den fikk et støt skjedde det der samme skjermbilde ivertfal. Fiksa problemet med å ikke la den stå midt på gulvet. Hehe, støt hørtes sunt ut
J00J Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 PSU eller hovedkort er det vel da =/ send PCen inn der du kjøpte den og se om de har noen løsning på problemet Vel pcen er kjøpt på komplett og netshop Kan ikke drive å skru ut å sende deler litt hit og dit, det blir tungvint.
sveinsel Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 ser ut som skjermen er føkka Trur ikke jeg, for da ville det samme skje med det skjermkortet jeg har i nå (TI4200), men det har ikke skjedd. Med POV kortet fucka pcen seg heletiden, og en skjerm vil neppe fryse å restarte en pc. Skjønner ikke hva du maser om ... Hvorfor setter du inn POV kortet? Du burde få en advarsel.....
J00J Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 ser ut som skjermen er føkka Trur ikke jeg, for da ville det samme skje med det skjermkortet jeg har i nå (TI4200), men det har ikke skjedd. Med POV kortet fucka pcen seg heletiden, og en skjerm vil neppe fryse å restarte en pc. Skjønner ikke hva du maser om ... Hvorfor setter du inn POV kortet? Du burde få en advarsel..... Ehh, hva snakker du om? Jeg har satt inn POV 6800GT kortet i en annen pc å der funker det fint, mens når jeg setter det i min pc klikker det. Les igjen alt før du sier slike ting, takk.
sveinsel Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Alikevel har du fått løsningen å da så ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå