Ole O Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Under skjerminnstillingene i win2k får jeg ikke innstalert en ny skjerm. Under Skjerm-Skjermtype står det bare standard skjerm. Og egenskaper knappen er disablet. Det eneste som går ann å justere er oppdateringsfrekv. lenger nede på siden. Men jeg får ikke innstalert inf filen for skjermen min (Hansol 900P). Har prøvd å kjøre install.exe fra disketten som fulgte med skjermen, men ingen ting hender. ??
Turboneger Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 logg deg inn som administrator og prøv det samme.
Turboneger Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 logg deg inn som administrator og prøv det samme.
Kjetil Lura Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Er den disketten for win2000.Du kan prøve å lete opp en driver på denne siden http://www.driverguide.com/ Kjetil
Ole O Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Skrevet 16. mai 2002 Sorry ingen av delene fungerer. Jeg lastet ned de siste driverne fra hansol, men programmet får ikke innstalert seg.
trubadurix Skrevet 17. mai 2002 Skrevet 17. mai 2002 prøv å avinstaler skjerm(standarskjerm)og restart da vil den legge seg inn igjen det er sikkert en plass det har snublet hos deg under instalasjonen etter opstart setter du inn driver plata da skal det normalt komme av seg selv
covah Skrevet 18. mai 2002 Skrevet 18. mai 2002 Du har vel ikke et Creative DXR3 kort installert i PC'en din? Dersom man installerer driverene til det kortet, skjer akkurat det du beskriver.
covah Skrevet 20. mai 2002 Skrevet 20. mai 2002 Avinstaller Creative driverene og installer de siste H+ driverene. Du kan finne dem på http://www.sigmadesigns.com/support/downloads.htm H+ fra Sigma og Dxr3 fra Creative er samme kort, men driverene til H+ er endel bedre.
Ole O Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Skrevet 20. mai 2002 Takk for tipset. Skal prøve det. Holder på med en helt ny innstalering av w2k nå.... Lurer på om jeg skal ta ut DXR3 kortet. Skjermkortet mitt har DVD playback muligheter. Og vurderer å bruke det! Abit Siluro GF2 MX/T400
covah Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 Hadde ikke nølt et sekund med å ta det ut. Det er greit dersom du ha en gammel PC med Win98 på og en gammel CPU, men driverene til w2k/XP hinsides dårlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå