Gå til innhold

Critical Error, UT 2004

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt dette problemet en liten stund nå...

Når jeg skal joine en server/Har spillt på en server i 1-2 min, avsluttes UT denne errormeldingen kommer opp:

--------------------------------

UT2004 Build UT2004_Patch_[2004-06-11_16.51]

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2090 MHz with 1023MB RAM

Video: RADEON 9600 SERIES (6436)

General protection fault!

History: SetNetMode <- UActorChannel::ReceivedBunch <- (Actor SuperShockBeamEffect) <- UChannel::ReceivedSequencedBunch <- Direct <- UChannel::ReceivedRawBunch <- DispatchDataToChannel <- BunchData <- UNetConnection::ReceivedPacket <- UNetConnection::ReceivedRawPacket <- UTcpNetDriver::TickDispatch <- UpdatePreNet <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level Face Classic <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 676F4C57 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

--------------------------------

Noen som har vert borti dette? Hva må jeg gjøre for å fikse det?

post-174-1097272734_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg har vært borti i det samme problemet... har noe med virtuelt minne!

hvor mye plass har du igjen på C disken?

OS?

win ??

i hvertfall se her da: (win XP og 2K)

Høyrklikk på Min Datamaskin. > Avansert taben > Instillinger  for Ytelsen
> Avansert taben > Endring for virtuelt minne > her ser du de forskjellige tingene du skal skifte på.... Har du 1 disk, men 2 partisjoneR? 2 disker med mange partisjoner?
Har du 1 disk og 1 partisjon kan jeg ikke hjelpe deg: men i hvertfall går i utgangspunketet for 1 disk og 2 partisjoner (C og D sier vi) På C: tar du 0 på Startstørrelse og 0 på Maksimal størrelse: skift over til D partisjonen: skriv 1000 på startsstørrelse og 2000 på maksimal størrelse > Trykk ANGI og restart maskina! 

DERsann; en av grunnene jeg skifta tel linux pga virtuelt minne opplegget til windows egentlig kan gå å brenne;

Prøv ut dette gutten

edit: hehe du har visst xp så det visst nu...

hmm mange som har xp! vet ikke helt hvorfor!

værste jeg vet jeg folk som har xp fordi alle andre har det og de tror det er best fordi det er kansjke den nyeste windows os'et...

2000 er vel egentlig best ved tanke på resurser osv.

Endret av Ripz911
Skrevet (endret)

har vært borti det med både ut2k4 og AmericasArmy.

det er et eller annet med dxdiag eller noe. leste det i et annet forum har du nyeste DX?

Endret av TrulZern
Skrevet

Av en eller annen grunn har det heldigvis sluttet å skje nå :)

Har ikke klokket noenting på pc'en.

Har nyeste DX...

Kan godt ha hatt noe med plass igjen på C:, hadde omtrent 150mb igjen når jeg hadde dette problemet. Har slettet litt, og det har ikke skjedd siden, har ikke tenkt over at det kanskje var grunnen...

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...