kag Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Current bid on eBay; US $6,123.68 Husker da jeg for femten år siden fikk min Nintendo 8Bit. Spilte og lekte. Ja, dagene ville aldri en ende ta.
Mato Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) var jo ikke så lenge siden at en kar solgte sikkert værdens største spille manskin samling på e-bay ... den var svær ..skal være en post her en eller annen plass EDIT: her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=257811&hl= sidne på e-bay er jo logisk nokk borte . men det var en tilnermet kompett samlig med ALT av spillemakiner ever + alt mulig ekstra utsyr og utviklinnks makiner ++++ Endret 8. oktober 2004 av FtZ-
kag Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 Oi, det var jeg ikke klar over. Men allikevel. Minnene kommer løpende når jeg glimter en god, gammel NES.
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 ja , kunne god tenkt meg noen gamle spillemaskiner , 1 av hver som er kommet hadde hold , men vi kan jo aldids emulere spill på pc , men det er ikke helt det samme da
kag Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 Enig. Det er noe med det å ha ekte vare. Beviser vel bare at disse spillene har en sentimental verdi, og derfor bør spilles på en TV-skjerm fremfor en PC-monitor.
PoL-E Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Driver og surfer QXL etter gamle nintendo-stæsj kjøpte meg ett gammelt game boy-spill der for ca en uke siden, men da spillet kom, fant jeg selvsagt ikke game boyen min igjen.. typisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå