meanskink Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Heisann !!!!! Når jeg prøver å legge inn Nimo Codec Pack 5.0 build 9 B1, oppstår følgende error: Error opening file for writing: C:\WINDOWS\system32\msvcr70.dll Noen som aner hvorfor dette skjer?
Steikern Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 unistaler alle codec og prøv på nytt da hvis ikke det funker da så må du formatere! lykke til
Glipp Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 unistaler alle codecog prøv på nytt da hvis ikke det funker da så må du formatere! lykke til Jeg var hjemme til han på søndagen. Vi formaterte pc'en da, å har ikke installert noen codecs siden da.. kun Quicktime player... Så han har ikke noen codecs inne, så det må jo være en annen måte enn å formatere
Never_Ever Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Alternativer: 1. Installer en annen codec pakke 2. Installer VLC player 3. Innstaller divx, xvid og ac3filter
Endre Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Var jeg deg ville jeg ungått kodekpakker. Bruk heller VLC og/eller ffdshow, ac3 filter og annet du måtte trenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå