Gå til innhold

Hvorfor får jeg så dårlig FPS i cs:s og vanlig cs?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har en AMD64 3200+ 1 gb ram og Radeon x800 XT PE.

skal ha ha 100 konstant. Hva er feil?? fpsen ligger på ca 40 til 80. skjelden den blir 80 men. da må det være lite for på serveren iallfall.

Endret av kenois
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som sier at du ikke får 100FPS konstant i klassiske CS med mindre du har et eldre kort som TI4200.

CS Source er såpass nytt at det høres jo ganske urealistisk ut at du bør få 100FPS konstant allerede. Kanskje andre her kan oppgi hva de får med sine kort.

Oppgi også hvor dine FPS som ca ligger på.

Skrevet

Counter strike 1.5 å 1.6 er no elder spill (1.6 er eg ikkje sikker på) Men uanz 1.5 kan ein få dårlig fps med eit dyrt og bra kort (er nytt) Fordi spill motoren er gammald mangen som klager på det. Kan klare deg med ein geforce 2 mx

Skrevet

Vanelig cs krever utrolig lite skjermkort, jeg har ett GF FX 5600 256mb og jeg har 100fps i cs untatt når jeg er i smoke, da detter den til 74.

Dette er grunnet at jeg har på vsync og at jeg har oc'a skermen min til 150hz på 800x600. 100hz på 1152x.

Nå kjører jeg en GAMMEL driver til cs fordi jeg vil ha 100fps (sawwy pain :blush: )

Jeg vil ikke råde folk til å bruke gamle drivere nå, bruk nye drivere.

Jeg vet også at cs:source kommer til å bli mer skjermkort vennlig med tida.

Dyrt/gammelt kort har ingenting med saken å gjøre.

Som han karen over her sa, at Ti4200 gir 100fps, det gjør det heller ikke med en splitter ny driver. Jeg har GF Ti4200, GF FX 5600 256mb og jeg får 6800GT.

Dere kan tenke dere at cs er ett gammelt spill, faktisk fra 1999 og hvordan var skjermkortene i 1999? Jo, nærmere 32mb(Dette var BRA!)

Jeg husker jeg kjøpte GeForce 2 MX200 til den gamle Dell pcn min.

Da fikk jeg 100fps. Og som dere sikkert har forstått så var smoke "før i tida" for å "rakke" ned på fpsn.

Mvh (og etter ett langt innlegg) hilsen Petter

Skrevet

AMD 64 3500+

1 GiG RAM

GeForce4 Ti4600

VSYNC AV

Har mellom 99 og 100 fps konstant i "gammel CS" og CS1.6

Skal sjekke CS:S når jeg kommer hjem...

-

Marsu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...