Hydrolift Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) hei! skulle klokke litt, så oppdaget jeg at pci økte synkront med fps. finnes det et program eller lignende for å låse AGP/PCI på 66/66 ? Endret 6. oktober 2004 av Hydrolift
Admin'c Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 agp/pci skal låses på 66/33 og dette gjøres i BIOS
oycob Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) men ikke alle kort har muligheten til å låse agp og pci bus, mao. er ikke alle kort like overklokkingsvennlige... Endret 6. oktober 2004 av oycob
El Fantasma Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 ser ikke ut som om du kan låse den nei..... er "lock" det samme som "fixed" forresten? Jeg har Abit IC7 Max3, og der har jeg satt AGP/PCI "fixed"...
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Har selv et A7N8X Deluxe hvor jeg har låst AGP bussen på 66Mhz, men finner ikke ut av PCI bussen, det finnes nemlig ingen måte å låse denne på i bios´n. Noen sier at den låses når du låser AGP buss, men jeg er ikke sikker..Har saumfart bios + brukermanualen uten å finne svar.. Endret 6. oktober 2004 av Vultur Gryphus
Hydrolift Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har dette MSI 875P Neo-FIS2R Hvis dere ser på overklokkings delen i testen under (se link) klarer de fint å klokke cpu. hva skjer hvis jeg øker fsb agp/pci frekvensen?
C4STOR Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Man kan skade f.eks hd'er, skjermkort o.l. hvis man ikke har agp/pci lås
whom Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Har selv et A7N8X Deluxe hvor jeg har låst AGP bussen på 66Mhz, men finner ikke ut av PCI bussen, det finnes nemlig ingen måte å låse denne på i bios´n. Noen sier at den låses når du låser AGP buss, men jeg er ikke sikker..Har saumfart bios + brukermanualen uten å finne svar.. Lurer på det samme... Finne ikke agp\pci lock i bios, men Agp\pci står på fixed... Hva innebærer det?
Ostepølsa Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 ser ikke ut som om du kan låse den nei..... er "lock" det samme som "fixed" forresten? Jeg har Abit IC7 Max3, og der har jeg satt AGP/PCI "fixed"... "lock" er det samme som "fixed" ja, er på mitt IS7-E og
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 ser ikke ut som om du kan låse den nei..... er "lock" det samme som "fixed" forresten? Jeg har Abit IC7 Max3, og der har jeg satt AGP/PCI "fixed"... "lock" er det samme som "fixed" ja, er på mitt IS7-E og Er den da fixed på 66/33 ??
El Fantasma Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Er den da fixed på 66/33 ?? Ja den er vel det...
Hydrolift Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 Jeg kan klokke via CoreCell i windows, der nevnes det ikke noe om agp/pci. Er det verdt å forsøke ?
Hydrolift Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 Viser til hva anandtech skrev : "As always we see the handy AGP/PCI lock present in 875P Neo-FIS2R BIOS; in fact, it's adjustable up to a massive 151.01MHz/75.50MHz. This is yet another oveclocker-friendly feature that can be found in the Frequency/Voltage Control section of the 875P Neo-FIS2R BIOS." Before we go on we should mention a few BIOS issues we ran into that we have been unable to confirm until recent hours. These issues are well documented over the Internet by various users of MSI 875P Neo-FIS2R and MSI 875P Neo-LSR motherboards that ship with BIOS versions 1.1 and 1.2. These problems are two-fold (so far): "Overclocking via the BIOS using BIOS version 1.1 or 1.2 with MSI 875P motherboards is broken, you must use MSI's Windows CoreCell overclocking utility bundled with your motherboard." MSI 875P Neo-FIS2R
zepyrh Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) slettet Endret 7. oktober 2004 av zepyrh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå