Rikky Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Broren min trenger HL til i morgen, og med postgang osv, er det jo ikke så mye vits å bestille det. Jeg lurer derfor på om det er noen webshops som kan sende CD-key via mail når man kjøper spillet? Gamesmix kunne visst ikke gjøre det, hvertfall ikke til i morgen.
Ozelot Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Vet at det finnes plasser på nettet som lar deg kjøpe HL cd-key for en 5$ elns. hadde jeg bare husket det så... ligger forresten flere slike tråder på forumet, prøv å søk litt(..for jeg gidder ikke)
Windoge Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Tror ikke det nei. Webshoppene har ingen garangti for at mailen sendes av personen som faktisk har bestillt spillet.
Rikky Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 Det var jo noe dritt.. Kan jo legge til for ordens skyld at spillet visstnok ikke var å oppdrive på de lokale sjappene.
rudolfrock Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Kjøp spillet via steam så har du det med en gang!
joac Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Broren min trenger HL til i morgen, og med postgang osv, er det jo ikke så mye vits å bestille det. Jeg lurer derfor på om det er noen webshops som kan sende CD-key via mail når man kjøper spillet? Gamesmix kunne visst ikke gjøre det, hvertfall ikke til i morgen. www.counterkeys.com Flere jeg kjenner som har bestillt derfra. De opprettet Steam kontoen for deg også, slik at man er sikker på å få en key som virker. OG ifølge ryktene tar det bare noen timer før keyen kommer på mail Endret 6. oktober 2004 av joac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå