Marty Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg sliter med å fikse fargekoder til RTCW osp og ET. Kan noen forklare hvordan man gjør det? Jeg mener den "avanserte", hvor farge i konsollen er en annen.
Lch Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Den avanserte? Jeg forstår ikke helt hva du mener. Tenker du på tekstfargen i konsollet?
Marty Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Den avanserte? Jeg forstår ikke helt hva du mener. Tenker du på tekstfargen i konsollet? Ja, jeg sjekket denne siden: http://wolfstah.com/modules.php?op=modload...4bd51aa9ea7cd4b men skjønte ikke helt hvordan jeg skal få det til? ^1A. Da blir jo A'en kun rød ikke sant? Jeg har litt tungt for det når det gjelder akkurat dette...
Lch Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg skjønner ikke helt hva det er snakk om, men ja, ^1A = A, ^1ABC = ABC, ^1ABC^0DEF = ABCDEF.
Falkers Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 ^1 - Red ^2 - Green ^3 - Yellow ^4 - Blue ^5 - Light Blue ^6 - Pink ^7 - White ^8 - Black ^9 - Red Fks. ^1F^3a^2l^4kers blir Falkers.
Marty Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Jeg skjønner ikke helt hva det er snakk om, men ja, ^1A = A, ^1ABC = ABC, ^1ABC^0DEF = ABCDEF. Hehe, vanskelig dette. Sjekk den linken jeg la ut. Den skulle vel forklare det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå