PlastBox Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Hey! Jeg har lekt litt med ideén å lage noe som kan "fly" i CS (CounterStrike, bare så det ikke er noen tvil =P). Det jeg lurte på var om noen visste om det er mulig å forandre "height above track" på en func_vehicle in-game... Evt. hvordan dette kan gjøres. Annen kreativ input taes gjerne imot! Er ingen stor fan av CS selv men mappinga er ganske morro, særlig alle func og trigger sakene. Om man hadde fått til å lage et helikopter eller noe slikt hadde det helt klart gjort spillet endel morro også. Aah, tenk så fett å komme svevende, sette på autopiloten, grabbe tak i gattling-gunnen/rocketlauncheren og plaffe løs på folk. Eller kanskje ha resten av laget baki med fastmonterte våpen? Høhø. CS er ikke laget for at ting skal kunne fly. Det er vel i grunn hoved-grunnen til at jeg vil prøve å få det til. På forhånd takk! Kim
Zlash Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hey! Jeg har lekt litt med ideén å lage noe som kan "fly" i CS (CounterStrike, bare så det ikke er noen tvil =P). Det jeg lurte på var om noen visste om det er mulig å forandre "height above track" på en func_vehicle in-game... Evt. hvordan dette kan gjøres. Annen kreativ input taes gjerne imot! Er ingen stor fan av CS selv men mappinga er ganske morro, særlig alle func og trigger sakene. Om man hadde fått til å lage et helikopter eller noe slikt hadde det helt klart gjort spillet endel morro også. Aah, tenk så fett å komme svevende, sette på autopiloten, grabbe tak i gattling-gunnen/rocketlauncheren og plaffe løs på folk. Eller kanskje ha resten av laget baki med fastmonterte våpen? Høhø. CS er ikke laget for at ting skal kunne fly. Det er vel i grunn hoved-grunnen til at jeg vil prøve å få det til. På forhånd takk! Kim Jeg har sett helikoptere på enkelte moddete map til CS. Du kan styre dem slik at dem går fram og tilbake i en scriptet navigert kurs.
Sigga Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Sett biler som går ganske høyt over bakken og.
Hr. Jenssen Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Ja, det skal være FULLT mulig! Blant annet vet jeg dette fordi jeg har spilt et map som heter Star Wars, som inneholder Tie Fighters, og noen andre maps med fly, helikoptere, "flyvende tepper" osv... HVORDAN man gjør det, har jeg ikke peiling...
Killerzevs Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Hey! Jeg har lekt litt med ideén å lage noe som kan "fly" i CS (CounterStrike, bare så det ikke er noen tvil =P). Det jeg lurte på var om noen visste om det er mulig å forandre "height above track" på en func_vehicle in-game... Evt. hvordan dette kan gjøres. Annen kreativ input taes gjerne imot! Er ingen stor fan av CS selv men mappinga er ganske morro, særlig alle func og trigger sakene. Om man hadde fått til å lage et helikopter eller noe slikt hadde det helt klart gjort spillet endel morro også. Aah, tenk så fett å komme svevende, sette på autopiloten, grabbe tak i gattling-gunnen/rocketlauncheren og plaffe løs på folk. Eller kanskje ha resten av laget baki med fastmonterte våpen? Høhø. CS er ikke laget for at ting skal kunne fly. Det er vel i grunn hoved-grunnen til at jeg vil prøve å få det til. På forhånd takk! Kim Jeg har sett helikoptere på enkelte moddete map til CS. Du kan styre dem slik at dem går fram og tilbake i en scriptet navigert kurs. Samme her. Det er noen helikoptre laget til enkelte modder.
mICr0.v Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 (endret) sv_airaccelerate -20 + sv_gravity 400 tja halveis flyvende,, vet ikke om det fungerer viss du sitter i en bil da. men for å bruke det trykker du på din hoppeknapp, mens du er i lufta trykker du på bakoverknappen btw http://www.gamespot.com/pc/action/halflife...rike/hints.html Endret 27. oktober 2004 av mICr0.v
Zyndrone Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 cs_militia som ble laget til den Militia ll filmen av The Family God hadde et helikoper som gikk i bane rundt brettet
henbruas Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 (endret) På as_crazytank, as_crazytank2 og as_crazytank3 er det forskjellige kjøretøy man kan kjøre rundt i. På 2'ern kjører CT rundt i et helikopter med en svær tanks hengende etter. Endret 14. november 2004 av Pusur1993
Bear^ Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 For å lage et kjøre tøy i CS gå til denne linken: http://countermap.counter-strike.net/Tutor...torial.php?id=9 Helikoptre i Militia som fløy rundt omkring er bare en modell som har waypoints satt slik at den flyver rundt etter de tagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå