apoxdigital Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Heisann. Kan noen gi meg en link hvor de har ett av disse på lager. Skal bestille kortet til en kompis i dag og han vil ha det så kjapt så mulig, forståelig nok. Mvh
Loeve Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Hva om du bruker prisguiden som pryder oversiden av skjermen din? Eller om du kanskje bare bruker ti usle sekunder på å finne frem søkeknappen?
SweetD Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Hva om du bruker prisguiden som pryder oversiden av skjermen din? Eller om du kanskje bare bruker ti usle sekunder på å finne frem søkeknappen? WORD UP!!!
sivertxp Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=37144
apoxdigital Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hva om du bruker prisguiden som pryder oversiden av skjermen din? Eller om du kanskje bare bruker ti usle sekunder på å finne frem søkeknappen? WORD UP!!! Istedetfor å være så kritiske og klage og bruke deres verdifulle tid på å kritisere mitt innlegg kunne dere like gjerne latt vær. Takk til dere andre, tror jeg bestiller det fra Netshop nå edit Det på netshop er jo PCI-E og alle vet hva "ubekreftet" betyr på MPX Endret 6. oktober 2004 av apoxdigital
SweetD Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Hmmz, det er vel fordi det blir startet mange tråder som i og for seg er den samme. Var ikke meningen å fornærme deg men søket er faktisk en fin greie samt at du slipper å vente på svar\innlegg. Så istedet for å ta det ille opp kan du heller se på det som en tilbakemelding...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå