wil Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 jeg sitter her å prøver å installere Norton 2005 på Windows 2000, men det går jo fanken ikke. eller jo det går, men hver gang jeg prøver så kjærer det seg en eller annen plass. det kommer feilmeldinger her og der. off, jeg blir så lei. noen flere som har hatt litt småtrøbbel med å installere Norton i Windows 2000? i XP på samme maskina gikk alt knirkefritt. på laptoppen som også har XP gikk installasjonen av NIS 2005 knirkefritt, men i Windows 2000 så slår den seg vrang. noen tips om hva jeg kan finne på for at alt skal gå knirkefritt. jeg har vært en bruker av PC-Cillin 2004 i lang tid nå, men lisensen gikk ut så jeg tenkte at jeg kanskje skulle prøve Norton igjen, på hovedboksen også. sitter å er lettere irritert her over Windows 2000 og Norton 2005, da jeg hadde NIS 2003 gikk alt fint, men denne begynner å bli litt utdatert. Håper på mange svar.
wil Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 ingen som veit da? jeg skal gjøre et par forsøk til så gir jeg opp. da finner jeg på noe annet til Windows 2000. jeg må ha Windows 2000 opp å gå siden at det er noe av det beste i verden synes jeg da.
Bruun Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Har du sett på minimun specs'ene på Norton 2005? Kanskje den ikke kan kjøres på Win 2K...
wil Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 har sjekka det og der stod det at man kunne kjøre NIS 2005 på Win2k PRO
wil Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 har fått det til for lenge siden nå. tror det var Skjermdriveren min som gjorde at mye klikka mens jeg installerte Norton. takk for hjælpa uannsett.
zyp Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Du trenger vel strengt tatt ikke bumpe en ukes gammel tråd bare for å si at du har løst problemet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå