Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Ikke såvidt jeg vet. Var på utkikk etter noen boter for en stund tilbake, og da fant jeg ingenting.
Djevlen Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Det finnes da boter til CoD.. Husker ikke hvor jeg fant dem, men bare til å google i et par minutter det.. Ikke det at det er noen vits. Botene er gjennomført elendige. Bare surrer rundt som høner etter å ha blitt kappet av hodet..
Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 At botene er elendige må man nesten regne med. Gode boter i flerspilledeler krever svært gode egenskaper, fordi det er svært komplisert å lage boter av denne type. Den enkleste måten å lage intelligens på er å skripte AI`en, mens i flerspiller er det for det meste waypoints som lar set skripte.
hm87 Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Prøvde Call of Duty med boter, men alt de gjorde var å springe rett fram og skyte. Så de stod bare å sprang på veggen og hamret løs til de gikk tom for ammo.. Ble faktisk drept en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå