FuJJi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Du kan ikke få *bodyguard* og 200hp og 200armor som du får når du har runne spillet 100% Hvis du bruker koder. Men det er jo nesten umulig uansett. Jeg har 100%. Tok ganske lang tid det ja! =) Men de bodyguardene suger!! De går bare rundt, og skyter først når du skyter på en person. Og alle som har 100% dreper med ett skudd, så da skyter bodyguardene kun i en død person! Bruker du cheat vil du aldri få mer enn 99%!! 100% du er skilled ass. jeg finner faen meg aldri mer en 99 hidden package! er 93% ferdig jeg
Rookie_NO Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Du kan ikke få *bodyguard* og 200hp og 200armor som du får når du har runne spillet 100% Hvis du bruker koder. Men det er jo nesten umulig uansett. Jeg har 100%. Tok ganske lang tid det ja! =) Men de bodyguardene suger!! De går bare rundt, og skyter først når du skyter på en person. Og alle som har 100% dreper med ett skudd, så da skyter bodyguardene kun i en død person! Bruker du cheat vil du aldri få mer enn 99%!! 100% du er skilled ass. jeg finner faen meg aldri mer en 99 hidden package! er 93% ferdig jeg Gjør som meg : Print ut kart over alle pakkene, så går du gjennom dem en etter en og krysser ut de du har henta etterhvert, så dukker nok den siste pakka opp skal du se. Skulle ikke ta mer enn et par timer...
FuJJi Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Har sånn cheat blad der det star allt! OG JEG MENER allt med gta vice city. men finner fortsatt ikke alle. Pitty....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå