Zemeckis Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Hei Har et problem med å få nye oppdrag i vice city. I følge statsen i spiller så har jeg gjort ferig 33% av spillet. Har gjort ferdig oppdrag fra ulike folk oppkring i byen. Itillegg til oppdrag fra filmstudioet, kopierings fabrikken, taxi selskapet å der hvor jeg kjøpte båt tingen. Har heller ikke nok penger til å kjøpe den disco klubben eller hva jeg skal kalle det, til han britisk kisen. Håper på litt hjelp.
Sigga Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Lurt og kjøpe Malibu Club ja...Har du gjort opppdragene du får av cubanerene og haitierene??
Celsior Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 et tips er å kjøre vigilante modus. etter en ca 20 runder begynner du virkelig å tjene penger. kan være gøy, bare pass på at du ikke blir busted...
Zemeckis Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 Har du gjort opppdragene du får av cubanerene og haitierene?? Jepp, de har jeg gjort.
FuJJi Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Ta Tank Koden Å spill sånn mission med den.....Etter en Time vil du få ca:100000 Kr For Hvert Oppdrag Utført. Det tjener du Groft På....Purken kan være litt slitsom....Så ta denne koden Leavemealone så mister du purk att. For flere koder sjekk utwww.cheatplanet.com By the way: alle som har Vice På data Prøv dette: Sett en bil noen meter bortenfor deg trykk esc og skriv denne koden: Bigbang ca.20 ganger trykk esc igjen å se hva som skjer! extremt morro Endret 5. oktober 2004 av FuJJi
Rookie_NO Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Fucker ikke cheat-koder opp saves'ene dine og gjør at du aldri får 100%?
Celsior Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) hvordan får man opp statistikken..? Endret 6. oktober 2004 av Celsior
Zemeckis Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 hvordan får man opp statistikken..? Mens du spiller trykker du ESC og finner ordet STATS
FuJJi Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Du kan ikke få *bodyguard* og 200hp og 200armor som du får når du har runne spillet 100% Hvis du bruker koder. Men det er jo nesten umulig uansett.
mr. Bjerre Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 En måte å tjene raske penger på, er å kjøre de gateløpene ved sunshine autos, spesielt det siste løpet tjener du grovt på
FuJJi Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 En måte å tjene raske penger på, er å kjøre de gateløpene ved sunshine autos, spesielt det siste løpet tjener du grovt på Hehe det er fett men først må du sprenge de andre bilene med bazooka då går det myye lettere!
raid2 Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Man kan sikkert få 100% om man bruker trainer. Noen som har prøvd?
Celsior Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Eh, har bare 55% komplettert. Begriper ikke helt det da jeg har kjøpt opp alt som er. I tillegg har jeg drept en bunch med law enforcement og tjent opp 1.5 mill. Tips/råd til å komme videre?
FuJJi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Du må jo finne alle hidden packagea og alle de rccars raca og ta alle de *kill Frenzy* som jeg kaller dem...de der du får evig ammo og skal kille flest på så og så mange på ca 2min. +alle extreme jumpa... +rane alle butikka.... sånne ting må du gjøre,...
robB Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 By the way: alle som har Vice På data Prøv dette: Sett en bil noen meter bortenfor deg trykk esc og skriv denne koden: Bigbang ca.20 ganger trykk esc igjen å se hva som skjer! extremt morro Tusen takk for tipset! Nå synest jeg vice er blitt litt kjekkere igjen.
FuJJi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 By the way: alle som har Vice På data Prøv dette: Sett en bil noen meter bortenfor deg trykk esc og skriv denne koden: Bigbang ca.20 ganger trykk esc igjen å se hva som skjer! extremt morro Tusen takk for tipset! Nå synest jeg vice er blitt litt kjekkere igjen. Hehe np:D er så extremt fett*bug* eller hva man skal kalle det:D
FuJJi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Det er nok ingen bug... Hehe nei ikke akkurat men bilene fyker over brett limiten da...
Kvalen Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Du kan ikke få *bodyguard* og 200hp og 200armor som du får når du har runne spillet 100% Hvis du bruker koder. Men det er jo nesten umulig uansett. Jeg har 100%. Tok ganske lang tid det ja! =) Men de bodyguardene suger!! De går bare rundt, og skyter først når du skyter på en person. Og alle som har 100% dreper med ett skudd, så da skyter bodyguardene kun i en død person! Bruker du cheat vil du aldri få mer enn 99%!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå