Gå til innhold

Få nye oppdrag i GTA:Vice City

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har et problem med å få nye oppdrag i vice city. I følge statsen i spiller så har jeg gjort ferig 33% av spillet. Har gjort ferdig oppdrag fra ulike folk oppkring i byen. Itillegg til oppdrag fra filmstudioet, kopierings fabrikken, taxi selskapet å der hvor jeg kjøpte båt tingen. Har heller ikke nok penger til å kjøpe den disco klubben eller hva jeg skal kalle det, til han britisk kisen. Håper på litt hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et tips er å kjøre vigilante modus. etter en ca 20 runder begynner du virkelig å tjene penger. kan være gøy, bare pass på at du ikke blir busted...

Skrevet (endret)
Ta Tank Koden Å spill sånn mission med den.....Etter en Time vil du få ca:100000 Kr For Hvert Oppdrag Utført. Det tjener du Groft På....Purken kan være litt slitsom....Så ta denne koden Leavemealone så mister du purk att.

For flere koder sjekk utwww.cheatplanet.com :thumbup:

By the way: alle som har Vice På data Prøv dette: Sett en bil noen meter bortenfor deg trykk esc og skriv denne koden: Bigbang ca.20 ganger trykk esc igjen å se hva som skjer! extremt morro :w00t: Endret av FuJJi
Skrevet

:whistle: Du kan ikke få *bodyguard* og 200hp og 200armor som du får når du har runne spillet 100% Hvis du bruker koder.

Men det er jo nesten umulig uansett.

Skrevet
En måte å tjene raske penger på, er å kjøre de gateløpene ved sunshine autos, spesielt det siste løpet tjener du grovt på

Hehe det er fett men først må du sprenge de andre bilene med bazooka ;) då går det myye lettere!

Skrevet

Eh, har bare 55% komplettert. Begriper ikke helt det da jeg har kjøpt opp alt som er. I tillegg har jeg drept en bunch med law enforcement og tjent opp 1.5 mill.

Tips/råd til å komme videre?

Skrevet

Du må jo finne alle hidden packagea og alle de rccars raca og ta alle de *kill Frenzy* som jeg kaller dem...de der du får evig ammo og skal kille flest på så og så mange på ca 2min.

+alle extreme jumpa...

+rane alle butikka....

sånne ting må du gjøre,... :thumbup:

Skrevet

By the way: alle som har Vice På data Prøv dette: Sett en bil noen meter bortenfor deg trykk esc og skriv denne koden: Bigbang ca.20 ganger trykk esc igjen å se hva som skjer! extremt morro :w00t:

Tusen takk for tipset!

Nå synest jeg vice er blitt litt kjekkere igjen. :D

Skrevet

By the way: alle som har Vice På data Prøv dette: Sett en bil noen meter bortenfor deg trykk esc og skriv denne koden: Bigbang ca.20 ganger trykk esc igjen å se hva som skjer! extremt morro :w00t:

Tusen takk for tipset!

Nå synest jeg vice er blitt litt kjekkere igjen. :D

Hehe np:D er så extremt fett*bug* eller hva man skal kalle det:D

Skrevet
:whistle: Du kan ikke få *bodyguard* og 200hp og 200armor som du får når du har runne spillet 100% Hvis du bruker koder.

Men det er jo nesten umulig uansett.

Jeg har 100%. Tok ganske lang tid det ja! =) Men de bodyguardene suger!! De går bare rundt, og skyter først når du skyter på en person. Og alle som har 100% dreper med ett skudd, så da skyter bodyguardene kun i en død person! Bruker du cheat vil du aldri få mer enn 99%!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...