Beelsebob Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Burnout 3 har fått en fantastisk mottakelse med terningkast 6 i stort sett alle omtaler. Spørsmålet mitt er: er spillet verd alle disse 6'erene? Min umiddelbare reaksjon når jeg fikk spillet var ja, absolutt. Men nå som jeg har pråvd spillet en stund har jeg byttet mening. Hvorfor? Pga av mange ting, bl.a. manglene i forhold til burnout 2. Greit, selve kjøringen og grafikken er bedre, det skal de ha, men hvor har det blitt av listene over beste rundetid/totaltid, lengste hopp, lengste sladd osv?? Det er faktisk nesten ingen lister i burnout 3. Det er meget skuffende. Jeg og mine kompiser brukte mye tid på å slå hverandre ut av diverse lister, det var halve morroa, faktisk størsteparten av morroa. En annen ting er musikken. Burnout 2 hadde en grei musikk som var laget til spillet. B3 har et soundtrack med en masete DJ utenom. Personlig synes jeg 1 av 10 sanger er bra og DJ'en meget irriterende. Nå har jeg ikke åpnet alle banene og bilene i b3, men jeg har foreløpig ikke blitt imponert. Kanskje det blir bedre lengre uti spillet, men de tidligeste banene er rett og slett dårlige i forhold til B2 banene. Etter å ha spillt B3 i et par uker prøvde jeg B2 igjen i dag. Og tro det eller ei, det var faktisk kjekkere å spille 2player der enn på B3. Sånn skal det ikke være på et spill som får terning 6. Nei, B3 er ikke verd terningkast 6. Kanskje under tvil som 1player spill, men som 2player så fortjener det bare en 3'er. Noen som er enige uenige? Endret 13. oktober 2004 av Beelsebob
Toa Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Spilte aldri Burnout 2, men syns Burnout 3 er passe kjedelig. 2 player Burnout 3 falt vi aldri for. Var liksom ikke noen poenger og morsomheter i det. 1 player Burnout 3 er liksom greit nok, men ikke mer. Ble veldig fort lei hele spillet. Fremdeles er det Colin McRae som blir plukket fram når vi skal ha det morro. Ingenting er som å sitte i timevis for å slå rekorder. Rekorder og lister er 63.2% av morroa...
Desdichado Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Og jeg som sitter her å vurdere å kjøpe meg en PS2 kun for dette spillet...
ASCIWhite Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Skulle ønske det gikk an og emulere dette på pc`n. Burnout serien er digg
cheeplix Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg synes Burnout 3 er utrolig tøft. Det er ettellerannet tilfredsstillende med å kræsje inn i et stor veikryss for så å sprenge alle bilene som har samlet seg opp i en stor klynge rundt deg.
Claus3000 Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Hmm.... Det er jo lister med lengste sladd osv....? Mener å ha sett det inne i en meny. Og DJ`en er jo bare å slå av... Dessuten har B3 mange fine online-funksjoner(spiller selv på PS2) og profilen din blir oppdatert på nett hver gang man kobler seg opp, slik at andre kan sjekke fremgangen din, se lengste sladd osv på datamaskinen hjemme. Da skulle det være all mulighet for å konkurere om best statestikk med andre kompiser. Jeg har ikke spilt B2 og blir ikke å gjøre det heller. B3 er ikke oppskrytt spør du meg...
laserskriver Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 jeg synes burnout 3 er det beste bilspillet som har kommet ut jeg.
StaBBer Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Angående musikken i B3, gjør som jeg: kjøp xboxversjonen og legg inn den musikken du vil ha selv
Beelsebob Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 Og jeg som sitter her å vurdere å kjøpe meg en PS2 kun for dette spillet... kjøp heller en xbox. Jeg har ikke prøvd b3 på ps2 enda, men jeg har prøvd b2 på både ps2 og xbox. Xbox versjonen var mye bedre. Hovedsaklig pga bedre grafikk da xboxen er mye kraftigere enn ps2.
Beelsebob Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 Hmm.... Det er jo lister med lengste sladd osv....? Mener å ha sett det inne i en meny. Og DJ`en er jo bare å slå av... Dessuten har B3 mange fine online-funksjoner(spiller selv på PS2) og profilen din blir oppdatert på nett hver gang man kobler seg opp, slik at andre kan sjekke fremgangen din, se lengste sladd osv på datamaskinen hjemme. Da skulle det være all mulighet for å konkurere om best statestikk med andre kompiser.Jeg har ikke spilt B2 og blir ikke å gjøre det heller. B3 er ikke oppskrytt spør du meg... Problemet er at du ikke får skrevet inn navnet ditt etter hvert løp. Det er den profilen som er loadet som får navnet sitt på listen. En gidder da ikke å gå helt ut i menyen for å bytte profil for hvert løp. Så det går an å skru av skrålet fra DJ'en? det var da endelig godt..
trouble-man Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Det er jo lister! Det står den lengste sladden, med hvilken bil og hvilken bane du kjørte. Utforsk litt mer før du begynner å anklage noen!
Biffer'n Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Burnout 3... Burnout 3... Hvor skal jeg starte? Vel.. jeg kan jo begynne med at jeg kun har spillt det i 3 dager, og at jeg av den grunn ikke kan si så mye om holdbarheten. Men hittill ser det ut som det skal holde i mange mange måneder til. For det første er det ett ekstremt fartsfyllt spill. Det er utrolig fett og storme gjennom gatene, knuse benker og gjerder, kræsje bort motstanderne, unngå motgående busser osv... Og dette er vanlig race-modus. 2 player i "Road Rage" er jo enormt morsomt. Finns det noe mer knas enn å kræsje bort kompisen over autovernet, ned en skrent før han lander på en annen motorvei og fyker rett inn i en trailer fyllt med banankasser? Og at du attpåtil får hele sekvensen i saktefilm, mens den brennende boosten din fylles opp maksimalt og "Signature Takedown" lyser opp på skjemen din med en fet blinkende lyd. Må også nevne at jeg digger banene, både designet, grafikken og omgivelsene. Og han radio-verten, som jeg bare syns lager ett ekstra piff til spillet, kan en jo bare skru av. Dette er jo ingen omtale av spillet, og Burnout 3 byr jo på mye mer enn bare dette. Men fett er det. Ingen tvil. Og ihvertfall ikke oppskrytt..
Desdichado Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 kjøp heller en xbox. PC har jeg allerede, samt at den x-box blir altfor stor. Nye PS2 er jo liten og hendig for stua...
StaBBer Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Huff, nå kommer vel den gode gamle "xbox er for stor"-diskusjonen i gang igjen... Hvofor ikke holde seg mer on topic?
Djevlen Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg synes Burnout 3 er verdt hver eneste 6er det har fått kastet etter seg. Spiller det selv på xbox og det er ufattelig morsomt å spille med venner. Først krasjer du inn i krysset og ser hvor mye poeng du samler, så er det dine venner's tur. Det er rett og slett bare MORO!
Heales Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 kjøp heller en xbox. PC har jeg allerede, samt at den x-box blir altfor stor. Nye PS2 er jo liten og hendig for stua... Bor du i en pappeske?
Iversen99 Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Burnout 3 er et et morsomt spill som fortjener all god kritikk
Rookie_NO Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg bytta inn Burnout3 etter 4 dager, da gameplayet var utrolig ensformig. Og måten du fikk nye biler på var døll. Du kan jo aldri dra nytte av at du har en bedre bil (i hvertfall ikke i race) fordi hvert race har en bestemt klasse og innad i denne klassen er det utrolig liten forskjell på bilene. Og å kalle det for et bil-spill blir for drøyt. Det er et action-spill. Gran Turisimo er et bil-spill...
Beelsebob Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 Det er jo lister! Det står den lengste sladden, med hvilken bil og hvilken bane du kjørte. Utforsk litt mer før du begynner å anklage noen! Joda, men som jeg skrev i forrige innlegg så er det bare eieren av profilen som får inn navnet sitt her. Og hvem gidder å bytte profil for hvert løp?
Shimano Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Så det går an å skru av skrålet fra DJ'en? det var da endelig godt.. Eh - har du i det hele tatt testet spillet i mer enn 2 minutter før laget innlegget ditt? Spiller du på Xbox kan du i tillegg legge inn hvilken musikk du vil. Endret 6. oktober 2004 av Shimano
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå