janfredrik Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hei, jeg lurte på om det er annbefalt og overklokke med dette programet: http://home.no.net/jatollne/jani/overklokke.JPG også lurte jeg på om hva jeg skal ta på der.. :| Kan kortet bli ødelagt, eller noe sånt for jeg har Compaq Presario 5110 EA, med alt orginalt utenom minnebrikke og sjermkort... Sjermkortet er Ati Radeon 9200. Takk for seriøse svar!
lsdfffffffffdfs Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) vil ikke anbefale å overklokke det kortet der, ikke er det mye ytelse å hente der heller, + pluss at det kanskje bare er en kjøleribbe, å ingen vifte, som gjør at kortet blir meget varmt. edit: hvis du absolutt vil klokke så kan du jo prøve 5-10 mhz på core om gangen, og ta en 3dmarktest for hver gang.. mvh Endret 4. oktober 2004 av LenniZ
janfredrik Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Søren heller.. vil ha bedre sjermkort..
Deadringer Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 9200 er et svakt 3dkort som du kan hente kanskje 45mhz på hvis du er heldig. hadde 9200se før og det er virklig et LUSENT kort. har oppgradert til 9600xt og er kjempe fornøyd. det koster bare rett over 1000lappen så skal du ha nytt kort i fremtida uten å betale så sltfor mye kan du satse på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå