slash Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Bruttern skulle låne starwars battlefront med meg, men spillet crashet til desktop når brettet har loadet ferdig. (Der en skal velge side/class) Dette er den første gangen spillet viser noe i 3d, så jeg lurer på om det kan ha noe med det å gjøre. Drivere og alt er oppdatert. Pcen er kald, og cden er HELT ripefr og ren. Har prøvd alle forskjellige grafikk og lydoptions, men med lite hell. Har noen andre hatt det samme problemet?
*aMo* Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Gå til Lucas Arts egne forum, du er en av 500.000 som har dette problemet.. gjør som meg, la spillet ligge og vent på en skikkelig patch.. Dette spillet er uferdig, og ble kun utgitt fordi det skulle utgis sammen med Trilogien..
Sigga Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Minner meg mere og mere om BF:V. Ble ikke bra før 1.1 patchen kom.
Wooho Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hos meg funker spillet uten problemer! Du har vel ikke en piratversjon eller?
Sigga Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Han sa jo at det ikke var noen riper i cd'n så det kan jo ikke være pirat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå