_tHokA_ Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Er det mulig å kjøre hvor mange runder man vil på NFSU, eller er det kun 10 runder på en drift som er maks? Drev å driftet ista og da var jeg så godt i gang! Kunne ha fått mye mer enn det jeg fikk, men jeg fikk ikke mer pga det ikke var flere runder igjen. Bare synd jeg ikke hadde flere runder å kjøre!
Mads J. Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det er vell 10 runder som er max, imponerende poengsum du har fått Men vis du søker litt rundt på gamer.no forumet så vill du finne en link til en video der det er en som drifter konstant i 10 runder, og han fikk lang over 1 million!!! Det er ganske sykt....
_tHokA_ Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Ja, har sett den videoen! Helt syk... For å si det sånn så hadde jeg full drift ifra runde 1 til 10. Om du ser til venstre på bilde så hadde jeg også en poengsum på 300.000 før jeg fikk den på 920.000!Så hadde jeg bare klart å fått en drift av de 2 så hadde jeg klart 1.2 millioner! Jeg kunne ha klart det, gjorde bare en miss i en av svingene.... Men han med den driften på over 1million, er han norsk?
Sigga Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Norsk ja...Kjenner en som bor på hybel, gjorde ikke annet å drifte...Men fin score!
Mads J. Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg spillte NFSU masse i starten, så ble det bare drift og drift, nå er jeg bare lei Virker som det er mange som bare drifter ....
Potetdamen Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Nice score.. klarer aldri og drifte hele banen :/ f*cker det alltid til i en sving
ikkeno Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Jeg greide ca 60 000 i går!! aldri klart så mye jeg ''' Edit: I en sammenhengende drift ja.. Endret 4. oktober 2004 av ikkeno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå