nd4spd Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 hei, jeg satt og leste her og så at radeon 9700pro har en GPU på 325 mhz, men når jeg sjekker hastigheten på mitt kort (Radeon 9700 pro), står det at kortet er på 277 mhz, og dette er jo det samme som et r9700 non-pro kort! så jeg lurer på om noen vet hvorfor det er satt til en lavere hastighet enn det skal? (jeg har ikke underklokket det..)
Heatsink Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) mulig det bare har feil bios da kan du kjøre det stabilt på riktig hastighet da? Endret 3. oktober 2004 av TrulZern
nd4spd Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 Det går greit opp til 311 mhz, men etter det starter det og komme sorte flekker i bildet når jeg kjører 3dmark05... (er dette artifacts?) jeg bruker atitool nå, men jeg får denne feilmelding hver gang jeg har startet pc'n på nytt: The kernel mode driver does not seem to be running A device driver is required for communication with your video hardware Eneste måten jeg får fikstet det på er å reinstallere...
Spirograf Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Ut fra feilmeldingen så mangler du driver, men det kan ikke stemme hvis du får kjørt 3DMark05... Prøv å last ned og installere siste ATi Omegadriver Edit: Men hvilket kort er det du har da? Tenker da på merke... Endret 3. oktober 2004 av Spirograf
nd4spd Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 ble litt usikker nå, hvordan finner jeg ut hvilke merke det er?
Heatsink Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 ble litt usikker nå, hvordan finner jeg ut hvilke merke det er? det står vel på esken/manualen ellers så er det jo noen klistremerker og noe sånn på selve kortet.
nd4spd Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 fortsatt usikker, har ikke pakken eller manualen, men det sto ati på kort-viften...
nd4spd Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 (endret) installerer den nå nå kommer det opp en melding om at Hvis du fortsetter installasjonen av denne programmvaren, vil det kunne skade eller destabilisere systemet skal jeg bare klikke fortsett eller kan det "skade eller destabilisere systemet" mitt? klikket fortsett, håper det ikke klikker helt da.. Endret 3. oktober 2004 av nd4spd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå