christian232 Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Jeg velger å kjøpe et ny Socket A hovedkort istedenfor å ha dette hovedkortet: Elitegroup K7S7AG ATX m/64MB DDR VGA. Er det verdt det? Har alt cooler master vifte som skal støtte opp til 3200+ I tillegg har jeg Xp 2200+ og 512 Kingston DDR Ram 333MHz Non EEC Dere som mener det er verdt å oppgradere, hvilket hovedkort bør jeg velge? Tenker i prisklassen 100-600 (gjerne brukte for den saks skyld) Endret 2. oktober 2004 av raffegutten
C4STOR Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Hva ønsker du å oppnå? Et nytt hk gir deg null i ekstra ytelse.
christian232 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 Hva ønsker du å oppnå? Et nytt hk gir deg null i ekstra ytelse. Jeg ønsker å oppgradere grafikkkortet. Etter det jeg har hørt, går det ikke å oppgradere grafikkortet på dette hovedkortet siden det er internt. Ellers er det ønskelig med Firewire. Hva er forskjellen på S-ATA, ATA og RAID. Hadde vært flott om jeg fikk vite hva som er best hardisk kobling. Har null peiling!
christian232 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Hmm. Ikke lett. Hehe Men jeg forstår fremdeles ikke det der med hardisk koblinger. Hvilken er best? Endret 3. oktober 2004 av raffegutten
Morten K Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Hmm. Ikke lett. Hehe Men jeg forstår fremdeles ikke det der med hardisk koblinger. Hvilken er best? Abit NF7-S V2,0 kan du kjøpe hos Netshop.Dette er et av de absolutt beste Socket A kortene som er lagd.Når det gjelder hardiskkoblinger,så er S-ATA best.Det kan du lese mer om her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå