-Pondus- Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Jeg har akkurat lagt in XP på nytt med ALT av nye drivere etc,directX 9.0c også.Setter meg for å spille litt The Sims 2 og starter spillet og finner en familie og flytter inn i ett hus.Plutselig så hopper maskinen tilbake til Wallpaper (windows). Noen fix som reparerer dette? Fikk også opp "Spillet har krasjet" en gang når dette skjedde! Spillet er lagt inn til punkt og prikke 2 ganger også skjer dette hver gang!! Spillet er forøvrig kjøpt ærlig i butikk! Takk for alle svar! Alle andre spill virker 100% på maskinen min. Har noen en nettside med feks NO-CD fil til The Sims 2 etc? Spec på maskinen er: Abit NF7-S XP 2500@3200 39c på load med vannkjøling 1gb PC 3200 OCZ ram ATI Sapphire 9800PRO m/XP 4.9 drivere. NEC 1300 DVD brenner 160GB Samsung Spinpoint S-ATA Win XP Pro SP1 Håper på svar! Endret 2. oktober 2004 av -Pondus-
Joe DiMaggio Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Maskinvaren burde jo ikke være problemet Du kunne prøvd med en CD Crack!
-Pondus- Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 Maskinvaren burde jo ikke være problemet Du kunne prøvd med en CD Crack! Direkte link til CD Crack??
Erlendz Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Maskinvaren burde jo ikke være problemet Du kunne prøvd med en CD Crack! Direkte link til CD Crack?? Det får du ikke her! Hadde du lest retningslinjene før du registrerte deg hadde du visst det.
-Pondus- Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 Maskinvaren burde jo ikke være problemet Du kunne prøvd med en CD Crack! Direkte link til CD Crack?? Det får du ikke her! Hadde du lest retningslinjene før du registrerte deg hadde du visst det. Oops,ok! :!:
Lautsprecher Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Med ikke-CD-sprekk kan du ikke bygge vegger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå