Gå til innhold

Half-Life: HL2 - 35+ Nye bilder, er fra magasin.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her!

Jeg har selv ikke sett på alle bildene, bare de første. Men hvis du ser nederst på posten er det linket til mange.

Det kan godt hende det inneholder spoilers. På ditt eget ansvar.

Endret av notarget
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Half Life 2 ser så utrolig bra ut. De siste screenshot'ene er mye bedre enn de fleste som tidligere er lansert. Dersom gameplayet holder like høgt nivå så kommer dette til å selge så utrolig bra :D Tross ventetiden så er det absolutt verdt det. :p

Skrevet (endret)
Half Life 2 ser så utrolig bra ut. De siste screenshot'ene er mye bedre enn de fleste som tidligere er lansert. Dersom gameplayet holder like høgt nivå så kommer dette til å selge så utrolig bra  Tross ventetiden så er det absolutt verdt det.

...helt enig, men nå må det være slutt på fristelsene snart og klart for "the Real Deal".

Gleder meg STORT nå!!

Endret av Runebassen
Skrevet
Ser hvertfall ikke dated ut spør du meg, som noen har ment at det gjør. Det holder høy standard, enkelte settinger er nesten fotorealistiske.

jup..! men ikke hør på andre :p mange som sa at det spillet kommer til å bli dårlig men det syns ikke jeg.. :yes:

Skrevet
. har noen av dere spilt de andre HL spillene?

Selfølgelig :p

Har spillt igjennom HL, Oposing Force og Blue Shift rundt 5 ganger minst. Syns de fremdeles er mye bedre enn noen andre fps spill på markedet.

Skrevet

Har spillt igjennom HL, Oposing Force og Blue Shift rundt 5 ganger minst. Syns de fremdeles er mye bedre enn noen andre fps spill på markedet.

hehe.. jeg har ikke spilt de andre HL spillene jeg. :blush: men er de gratis som CS? :hmm:

Skrevet

hehe.. jeg har ikke spilt de andre HL spillene jeg. :blush: men er de gratis som CS? :hmm:

Nope. Men de er verdt vært øre om du tenker kjøpe dem. Blue Shift inneholder også en "High Definition" pakke som oppgraderer våpenmodellene og karakterene i alle spillene (tror pakken kan lastest ned).

Skrevet

Nope. Men de er verdt vært øre om du tenker kjøpe dem. Blue Shift inneholder også en "High Definition" pakke som oppgraderer våpenmodellene og karakterene i alle spillene (tror pakken kan lastest ned).

hehe.. men da må jeg bare finn det og kjøpe! :cool: noen forslag hvor jeg finner det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...