notarget Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 (endret) Her! Jeg har selv ikke sett på alle bildene, bare de første. Men hvis du ser nederst på posten er det linket til mange. Det kan godt hende det inneholder spoilers. På ditt eget ansvar. Endret 30. september 2004 av notarget
Potetdamen Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 (endret) Nice! gleder meg bare mer og mer nå. edit: hvor ligger de 35+ bildene? trengte bare bla litt lenger ned på siden så fant jeg Endret 30. september 2004 av geedoo
Biffer'n Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hvor er resten av bildene? Jeg MÅ bare se...
Potetdamen Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 http://www.hl2world.com/bbs/album_cat.php?cat_id=6 there you go!
TCi Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Og http://www.nvnews.net/vbulletin/showpost.p...93&postcount=13
Runebassen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Her er de nye bildene som torrent-link: hl2Screenshots.rar.torrent (44 bilder, 3,8Mb)
TCi Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Half Life 2 ser så utrolig bra ut. De siste screenshot'ene er mye bedre enn de fleste som tidligere er lansert. Dersom gameplayet holder like høgt nivå så kommer dette til å selge så utrolig bra Tross ventetiden så er det absolutt verdt det.
dmx Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Dæv*n! gleder meg til HL2 kommer ut.. har noen av dere spilt de andre HL spillene?
Runebassen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Half Life 2 ser så utrolig bra ut. De siste screenshot'ene er mye bedre enn de fleste som tidligere er lansert. Dersom gameplayet holder like høgt nivå så kommer dette til å selge så utrolig bra Tross ventetiden så er det absolutt verdt det. ...helt enig, men nå må det være slutt på fristelsene snart og klart for "the Real Deal". Gleder meg STORT nå!! Endret 1. oktober 2004 av Runebassen
cockmyrifle Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Ser hvertfall ikke dated ut spør du meg, som noen har ment at det gjør. Det holder høy standard, enkelte settinger er nesten fotorealistiske.
dmx Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 var det 11.11.04 HL2 kommer ut? (forhånd bestilte det)
dmx Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Ser hvertfall ikke dated ut spør du meg, som noen har ment at det gjør. Det holder høy standard, enkelte settinger er nesten fotorealistiske. jup..! men ikke hør på andre mange som sa at det spillet kommer til å bli dårlig men det syns ikke jeg..
TCi Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 . har noen av dere spilt de andre HL spillene? Selfølgelig Har spillt igjennom HL, Oposing Force og Blue Shift rundt 5 ganger minst. Syns de fremdeles er mye bedre enn noen andre fps spill på markedet.
dmx Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 . har noen av dere spilt de andre HL spillene? Selfølgelig Har spillt igjennom HL, Oposing Force og Blue Shift rundt 5 ganger minst. Syns de fremdeles er mye bedre enn noen andre fps spill på markedet. hehe.. jeg har ikke spilt de andre HL spillene jeg. men er de gratis som CS?
TCi Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 . har noen av dere spilt de andre HL spillene? Selfølgelig Har spillt igjennom HL, Oposing Force og Blue Shift rundt 5 ganger minst. Syns de fremdeles er mye bedre enn noen andre fps spill på markedet. hehe.. jeg har ikke spilt de andre HL spillene jeg. men er de gratis som CS? Nope. Men de er verdt vært øre om du tenker kjøpe dem. Blue Shift inneholder også en "High Definition" pakke som oppgraderer våpenmodellene og karakterene i alle spillene (tror pakken kan lastest ned).
dmx Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 . har noen av dere spilt de andre HL spillene? Selfølgelig Har spillt igjennom HL, Oposing Force og Blue Shift rundt 5 ganger minst. Syns de fremdeles er mye bedre enn noen andre fps spill på markedet. hehe.. jeg har ikke spilt de andre HL spillene jeg. men er de gratis som CS? Nope. Men de er verdt vært øre om du tenker kjøpe dem. Blue Shift inneholder også en "High Definition" pakke som oppgraderer våpenmodellene og karakterene i alle spillene (tror pakken kan lastest ned). hehe.. men da må jeg bare finn det og kjøpe! noen forslag hvor jeg finner det?
TCi Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) hehe.. men da må jeg bare finn det og kjøpe! noen forslag hvor jeg finner det? Et kjapt søk på kelkoo.no: http://no.kelkoo.com/sitesearch/go.jsp?off...ration+3-PC&orw http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...t∏=134568 http://no.kelkoo.com/sitesearch/go.jsp?off...ration+3-PC&orw Endret 1. oktober 2004 av TCi
Potetdamen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 gamesmix.com cdon.com jeg kjøpte hl+blueshift på en av de sjappene , god stund siden.. men tror de har de enda
TCi Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Oj Oj Half Life 2 fikk samme score som Half Life gjorde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå