Gå til innhold

OpenGL funker ikke


Raziel2p

Anbefalte innlegg

Har hatt dette problemet i det siste. Såvidt jeg vet, begynte det når jeg installerte Adobe After Effects 6.5, som bruker OpenGL. Da sa det at den ikke kunne laste OpenGL. Gikk en stund uten problemer, helt til jeg prøvde Soldier of Fortune 2, et spill som går helt på OpenGL. Det sa det samme under opplastingsprosedyren:

OpenGL Initizlization Failure.  To play Soldier of Fortune II: Double Helix, please veryify that your card is OpenGL compilant.  If it is, please update to the latest video drivers.  See the readme.txt for more details.

Og i konsollen står det som følger: GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

 

Spillet har funket helt fint før. Har prøvd Catalyst 4.7 opp til 4.9 og Omega-driverene, har avinstallert absolutt alt og så reinstallert, null resultat. Kortet er et Radeon 9700.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh.. ATI-kort og OpenGL..

 

ATI sine drivere har ikke bare dårlig ytelse i OpenGL, de er også dønn ustabile.

Når du skriver at du har avinstallert absolutt alt, har du prøvd å formattere og reinstallere Windows? Det burde funke.

 

Sorry at jeg ikke var til mer hjelp.

Albe, avgengig av OpenGL og ATI-hater :devil:

Endret av albe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...