Gå til innhold

Oppgr. til norsk språk på SE kjøpt i England


KontraBass

Anbefalte innlegg

Klarte ikke å dy meg og kjøpte en Sony Ericsson S700i i England. Dette er en kjempetelefon og jeg er godt fornøyd, men ulempen er at ordboken mangler norsk T9 og gjør skriving av tekstmeldinger noe klønete.

 

Er det mulig å få oppgradert denne til norsk språk? Er det i såfall noen steder i Akershus/Oslo som gjør slikt "på sparket" slik at man slipper å sende den inn?

 

Jeg er klar over at dette er en helt ny telefon, men den er identisk med SE K700i software-messig.

Endret av KontraBass
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er ikkje heilt sikker på korleis SE håndterer "språkpakkene" no sidan dei før kjørde verdenspakker og dermed ikkje hadde problem med å oppdatere ein utanlandsk telefon . Viss dei praktiserer det slik nokia gjer det så blir det nok ei lita avgift for å få oppdatert den til norsk språk, men det store spørsmålet er jo om dei har fått softwaren til den enno.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Var hos Anovo i forrige uke og prøvde å få inn norsk språk på tlf., men det gikk ikke. Språkpakken ligger der ute (EU4 heter den med norsk språk), men tlf. nektet å ta imot nytt språk. Den gir feilmelding om feil språkpakke er valgt, avbryter og ber om nytt forsøk med riktig språkpakke. Så det virker som om SE av en eller annen grunn har fjernet muligheten til å bytte språk som visstnok har vært en kurant sak på tidligere modeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...