El Fantasma Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Forrige Lørdags kveld satt jeg hjemme å "zappet" gjennom kanalene på TV`n...kjedet meg med andre ord....(forøvrig akkurat rundet OFP for 1269 gang! ) Da så jeg at Jakten på Rød Oktober skulle gå på Tv Norge kl 00.30! Den måtte jeg jo bare se! Kongefilm! Da filmen var ferdi, fikk jeg en VOLDSOM trang til å spille ubåt simulator! :!: Hadde engang spillet som heter Silent Hunter, men veta pokker hvor det ble av.... Googlet litt, og fant ut at Silent Hunter II var utgitt for et år eller to siden, og bestemte meg for å bestille det! Så også at Silent Hunter III kommer i februar 2005! Oppdaget også at Silent Hunter II kan spilles multiplayer med et spill som heter Destroyer Command! Urkult! Man kan alltså spille som ubåtkaptein i Silent Hunter II, mot noen som spiller kaptein på f.eks ubåt jager, fregatt, destroyer o.l i Destroyer Command! Dette høres jo bare ufattelig morsomt ut, og jeg gleder meg til jeg for spillet! Andre som kanskje har prøvd det, eller som synes dette høres kult ut?
jadacool Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Joda, har da spilt SH II en del for lenge siden, digget det veldig. Har dessverre ikke prövd det i multiplayer, men er med i en slags "U-båt spill" klubb hvor jeg får et brev i måneden som viser at det iallefall i Amerika er ganske stort. SH III tror jeg blir helmaxet. Alltid ålreit å varve ner med litt spill som tar lengre tid og krever konsentrasjon mellom Ghost Recon spillinga!
Brighto Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Silent hunter 2 kan du jo spele gratis gjennom icanal viss du har adsl frå telenor.
nowind Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg startet på 90-tallet med å spille Aces of the Deep. Det kom på fem disketter (!) om jeg husker riktig. Rent simuleringsmessig, var faktisk det på høyde med Silent Hunter II. Jeg digga det rått! Silent Hunter II er ok, men jeg har hatt litt trøbbel med det. Selv om jeg har en fullt oppegående pc, har spillet av og til fryst. Vi har også prøvd den i multiplayer med Destroyer Command. Vi fant hverandre, men kompisen hadde også det samme problemet med frysing. Vi fant også en egen patch for multiplayerspill på nettet, men det funka heller ikke. Gleder meg derfor mye mer til Silent Hunter III! Der er det tatt hensyn til flere ting enn i Silent Hunter II, og grafikken er en million ganger bedre. Ping!
espkul Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Har Sub Command! det er drit bra Skikkelig avansert og taktisk...mmm..godsaker det Skal prøve silent hunter III, høres bra ut Noen som synes Sub Command er bra??
koronag Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 En ode til Silent Hunter 3: http://media.putfile.com/silent21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå