I_love_AMD64 ^^ Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 (endret) hei! jeg har en tank her som ligger å slenger denne er laga av en 1,5 liter cola flaske det jeg da lurte på er om en slike type tank duger? jeg lurer på å bytte til denne fordi vanntanken som fulgte med settet jeg kjøpte fra netconnection i mai (en dobbel floppy bay tank som følger med ncool basic) lekker som bare juling. har tetta den 2 ganger nå. Endret 30. september 2004 av I_love_AMD64 ^^
am3k Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Det er flere som har brukt Cola flasker ja. Men du trenger strengt tatt ikke mer enn 0.5L
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 (endret) Det er flere som har brukt Cola flasker ja. Men du trenger strengt tatt ikke mer enn 0.5L har sett så, men har allerede festa med aquatætt skal prøve å bytte etterpå. er litt grumpy nå XD ekle tanken min lekker som faen Endret 29. september 2004 av I_love_AMD64 ^^
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 (endret) Anywho, god luck har en mistanke om at nipplene sitter som faen på flaska >_< Edit : yay... kom av lett Endret 29. september 2004 av I_love_AMD64 ^^
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 hva synes dere jeg skal bruke av ei 0,5 cola flaske eller ei litt festligere smirnoff ice triple black 0,5 flaske? og hvilken vann farge ? blå? rød m\UV? eller uv grønn?
Boralis Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Skal funke greit det , men skulle det ikke gå så prøv med Solo
Vaffelkake Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Haha:P Du kan jo lage deg en skikkelig tank av en liten hermetikkboks da Hvis du vil kan du jo jekke ut den ene siden, eller begge, of erstatte de med plexi. Hadde vært fett med vanntank som det står tomatpuré på... men men. Vanntank på 1-2dl holder i massevis.
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 30. september 2004 Forfatter Skrevet 30. september 2004 (endret) jeg har her tanken som skal brukes og litt glow motion fra aqua computer . jeg lurer på om siden jeg ikke har ac fluid tilsetningen om det duger med frostvæske isteden eventuellt hvordan blir fargen? eller trenger man ikke antikorrosjons blandinger med uv? (gul glowmotion jeg sitter med) Endret 30. september 2004 av I_love_AMD64 ^^
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 30. september 2004 Forfatter Skrevet 30. september 2004 har laga tanken nå ble ikke så værst... kobler på i kveld. er webcamera bilder (digicam er på lading). "Tank" : tanken fargen på vannet som skal brukes : Snålt at uv vann reagerte sånn med blå katoder vannet består av batterivann,10%frostvæske og litt glow motion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå