Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Lurer egentlig på hva slags innstillinger folka her kjører med når de tar testen, for jeg kunne bare disable et par duppeditter og så fikk jeg 500 poeng mer. PC Spec står i profilen min og jeg har klokket X800XT kortet til 565 core og 530 memory. Fikk 5800 poeng og da med innstillingene på venstre delen av bildet under. Satte jeg innstillingene som på høyre del av bilde så fikk nærmere 6300 poeng.

 

Er det et standard oppsett de fleste kjører på eller setter en del alt til det absolutte minimum kun for å skryte på seg en høyere score ? :hmm:

post-108-1108068887_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke betal versjon så jeg får ikke lasta opp til 3dMarks sine sider. Eneste jeg kan gjøre er å laste opp Excel fila og den andre test fila, om du ikke tror meg ;)

Du trenger ikke betale for å laste opp til ORB'en, men har du lagt inn fake cd-key, så får du ikke lagt ut, hvis ikke har lyst å ta alle testene er det bare å trykke escape når den første cpu-testen kommer, bare gametestene som gjelder :)

Lenke til kommentar
Om man først skal ta en test så skal man ta med alt, og jeg ser at bradbury med sine 6042 poeng ikke har tatt hele testen og har også skrudd av DST og post-processing hvilket blir feil. Når dere gjør slik så får dere ikke en riktig score mener nå jeg, og det mener de ovenfor.

scoren blir den samme om man tar alle testene eller ikke. bare de 3 første gametestene i 05 som gjelder, alt det andre er bare for å sammenligne med andre sine scores.

EDIT: De fleste her har ikke pro versjonen, så de kan ikke endre på noen av innstillingene.

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...