Gå til innhold

Itavisen og warez


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

«Star.Wars.Episode.II.Attack.Of.The.Clones.TS-FTF», som den første piratversjonen har blitt døpt, er nemlig tilsynelatende filmet i salen med videkamera, og har av ITavisen.nos kilder fått det audiovisuelle kvalitetsstempelet «forferdelig, ikke grusom»

 

Tja, tipper de kildene er VEEEEELDIG interne.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-13 14:59, Mr.Hassan skrev:

Hei borre!

Vel,kva med den som har tatt opp filmen?


Hva med han/hun/de?

 

Quote:


Endlig bur eg på ein plass med god kino...


Skal se den på premieren her i Trondheim på torsdag... gleder meg :grin:

 

Quote:


Har egentlig litt lyst å sjå Star Wars filmen på digital visning i Bergen...


Hadde vært alright det ja. Var vel bare 10-15 kinoer i Europa som fikk den sjansen.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-13 14:01, SpACEmaN skrev:



De sier jo filnavnet du skal søke etter..

og som om det ikke er nok. Sjekk ut kommentarene på artikkelen. Der står det enda mer nyttig info..

Sykt...


 

hehe, jeg kommenterte faktisk IT Avisen's holdning til warez i en kommentar til en artikkel for noen måneder siden.

 

ITAvisen er av en eller annen grunn ekstremt glad i å formidle nyheter om warez miljøet og releaser av store filmer får alltid dekning.

 

De er også flinke til å skaffe betaer osv av programvare. Gjerne rett etter at betaen er tilgjengelig via P2P program. Litt kjipt for det er egentlig ikke warez stuffet som er interesant og lese på IT Avisen.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-13 15:45, Mr.Hassan skrev:

Det eg tenkte med dei som filma..

Kom dei under betegnelsen idioter av deg..?


 

Tja.. hva skal jeg/vi kalle de da?

Vet ikke om "idioter" er helt dekkende for de.

De har tross alt sin "jobb" :smile:

 

Jeg synes bare at de som ser en meget dårlig telesync-versjon av en så stor film som Star Wars er idiotisk. Star Wars er ment for å oppleves på kino, eller på minimum dvd-format.

Lenke til kommentar

Quote:



Jeg synes bare at de som ser en meget dårlig telesync-versjon av en så stor film som Star Wars er idiotisk. Star Wars er ment for å oppleves på kino, eller på minimum dvd-format.


 

Helt enig i denne påstanden. Har selv hatt anlednigheten til å se den, men foretrekker kino på en slik film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...