Gå til innhold

Mohaa Spearhead - råd, trainers, cheats?


Anbefalte innlegg

Jeg kommer meg ikke igjennom tankbrettet "The Great Escape". Har lest flere walkthroughs men det går jo f... meg ikke. Har versjon 1.11. Noen tips? Jeg får ikke noe av cheatsene til å fungere. Er jeg dum i hodet?

 

"Press "~" to bring up the console" For å få skrivet tilde må man trykke "ALT+GR" tilde knappen og til slutt mellomrom. Jeg får opp en consol når jeg trykker på tasten til venstre for 1-tallet men da står det først "|" på kommandolinjen.

 

Flere steder står det at man skal legge til +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1 i target linjen til snarveien til spillet men det funker jo ikke!!!

 

Er jeg helt teit? Jeg finner ikke ut av dette. Noen som har klart det eller er det bare humbug?

 

Hvis så, kan noen poste et savegame fra Mohaa Spearhead, like før "The Great Escape" er ferdig så jeg bare kan surfe igjennom og komme videre i spillet.

 

Jeg hater det når de legger inn "umulig" brett i spillet tar jo vekk hele gleden. Blir sint og frustert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hater det når de legger inn "umulig" brett i spillet tar jo vekk hele gleden. Blir sint og frustert!

Kan ikke huske at jeg hadde noen problemer med noen baner i spillet, så umulig er den ikke. Jeg husker ikke helt hvordan banen var, men det er bare å lære seg hvor ting kommer og øve. Øvelse gjør mester ;)

Lenke til kommentar

For å aktivisere cheats i MOHAA, må du legge til den linjen du snakker om i snarveien (+set developer 1 +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1) (settes inn på slutten av kommandolinja - trykk apply, kommer det feilmelding har du satt den inn feil)

 

Så trykker du på knappen til venstre for 1 for å åpne konsollen. | tegnet du får opp bare backspacer du, og så skriver du inn den aktuelle cheaten.

 

Dette virker 100%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...