Litejk Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Her kan folk snakke om all slags metal... Black metal er greit men ikkje den alltfor satanistiske...
Supernaut_ Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 (endret) Her kan folk snakke om all slags metal...Black metal er greit men ikkje den alltfor satanistiske... Det er minimalt med black metal band som er satanistiske, om de spiller opp til det imaget er det en annen sak. edit : leif Endret 27. september 2004 av lanez-nor
Litejk Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 ja ja... kansje det er death metal som er satanistisk høyrer ikkje på satan musikk. det går mest i Dimmu borgir.
Supernaut_ Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 ja ja... kansje det er death metal som er satanistisk høyrer ikkje på satan musikk. det går mest i Dimmu borgir. Du tar nokk feil igjen dessverre! Death metal synges det som oftest om d0d og vold. Kan ogsaa omhandle ting. Og kalle musikk som sannsynligvis du syntes er braak for satan musikk er ogsaa ganske n0dvendig ! Dimmu er greit, men det finnes bedre!
Litejk Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 (endret) ok dder ser du at eg ikkje høyrer på satan musikk. Eg høyrer på dimmu fordi det er veldi bra spilling på dei trommisen ruler bass gitar fyren og resten dei speler enormt bra. kult med key bord og... liker best kings og the carnilval creation og Mourning palace..... Metal heart for gitar solo. Endret 27. september 2004 av Litejk
Janock Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Her kan folk snakke om all slags metal...Black metal er greit men ikkje den alltfor satanistiske... Vi kan snakke om black metal så lenge det ikke er for satanistisk? Noe som skurrer der...
Litejk Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 hallo... eg mainte at me ikkje sku snakka om sonne band som berer står og tilber satan på scenen. det er ikkje alle black metal band som er so veldi satanistiske.. litt blod og slikt tåler eg. hehe
Venerable Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 La meg tippe? Du er ganske ny innen black metal?
Even. Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 stort sett all metall har et snev av satanisme i seg....sorte klær, blod, liksminke.. osv. Dimmu borgir er ingen unttak heller. akkurat som stort sett all gospel musikk har et snev av kristendom i seg.
Acrid Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Hvordan er sorte klær satanistisk? Liksminke syns jeg ser litt dumt ut...men så er ikke black metal akkurat min favorittsjanger heller da. Holder meg til death og thrash
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Ta videre diskusjon her. Denne stenges.
Anbefalte innlegg