realfingolfin Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Jeg har installert cutenews på sida mi men problemet er bredden og marg på show_news.php Når jeg includer får jeg det slik at resten av siden har riktig marg og bredde mens show_news.php er helt feil, kan noen hjelpe meg med å fikse det? Skjønte du ikke hva jeg mente, gå til sida jeg prater om: www.sarajnews.com/blog.php
Equerm Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Kan du ikke bare sette det i en div og sette width på den?
realfingolfin Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 Kan du ikke bare sette det i en div og sette width på den? Hvordan gjør jeg det?
Torbjørn Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 <div width="noe passende"> innhold her </div>
Equerm Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Du må editere templaten. Nei, det tror jeg ikke, jeg includerte den bare i en div og satte width på den
jorgis Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 <div width="noe passende">innhold her </div> For å være 110% korrekt er det bedre å bruke følgende: <div style="width:noepassende;"> innhold </div>
Equerm Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 (endret) <div width="noe passende">innhold her </div> For å være 110% korrekt er det bedre å bruke følgende: <div style="width:noepassende;"> innhold </div> Eller om han bruker eksternt stylesheet: <div id="noe_passende"> Lorem ispsum dolor sit amnet... </div> Og i det eksterne stylesheetet: #noe_passende { width: /*sett inn width her*/; } edit: Post nr 500! *yay* Endret 28. september 2004 av Equerm
Torbjørn Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 idet spørsmålsstiller ikke vet hvordan han setter width på en <div> var det et poeng å illustrere hvor enkelt det kan gjøres, men bortsett fra det står jeg korrigert
snorre-j Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Se i filen cutenews/data/Default.tpl der står det noe som: <table border="0" width="420" cellspacing="1" cellpadding="3"> <tr> <td width="100%" style="text-align:justify"> <b>{title}</b> </td> </tr> <tr> <td width="100%" style="text-align:justify"> <font style="font-family:georgia, verdana, a.... osv. ta vekk alle width="420"taggene, eller erstatt 420 med 100% og se hva som skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå