Gå til innhold

Kopisperrekampanje avsluttes i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt dumt jeg ikke rakk å bli med på dette, jaja... Jeg får forsette min egen politikk mot plate/film bransjen. Det siste året har jeg ikke kjøpt en eneste cd/film (fra de store selskapene). I tillegg har jeg sendt mail til artistene ang denne holdningen (de jeg pleide å høre på) med oppfordring til å "finne på noe kreativt" mot denne usmakelige grådigheten fra deres side (ja jeg adresserte grådigheten direkte mot artistene, ikke sjefene deres. Det er artistenes jobb å rydde oppi det, dvs gi beskjed til manageren, manageren tar det opp mot plateselskapet, plateselskapet tilbakemelder. Blir responsen like usmakelig kommer jeg sansynligvis til å sende hele cd samlingen min i retur til artistene).

Jeg er glad for at noen av de har forstått dette (f.eks.: björk, george michael, m.m.)

 

 

.... Hadde de samme kjøtthuene som sitter på toppen av showbiz kaka suttet i Coca-Cola, hadde de nok funnet på noe som sperrer muligheten til å helle colaen i en annen flaske eller i et glass, den måtte drikkes direkte av den originale Coca-Cola flasken.... ;)

Endret av g0re
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...