khangar Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Spillet fungerte helt greit før, men etter at jeg formaterte maskina fungerer'n ikke lenger. Installeringa går problemfritt, men får feilmelding når spillet skal startes. Kan dette være en bug i XP servicepack 2? Jeg har XP Pro, 512 RAM, Radeon 9200 256Mb grafikkort...
kayennefetter Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Har også problem, får mld [/i]Speed.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. og så kommer forspørsel om å sende feilrapport.
khangar Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 Ja det er samme feilmeldinga jeg også får....kjipe greier!
Belisarius Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Har du prøvd med den nyeste patchen?
Traxco Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 prøv og reinnstalere spillet,eller innstall på nytt.
Thal Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Prøv å sett språk til English (Ausralia) Start > Settings > Control Panel > Regional and language options.
_vamecum Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Prøv å sett språk til English (Ausralia) Start > Settings > Control Panel > Regional and language options. hvorfor i all verden skal det hjelpe å sette windows-xp til å tro at den befinner seg i Australia?
Thal Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg veit ikke. Men mange som har hatt problemer med NFSU, og å skifte spåk har fungert tydeligvis. Dette er da på nedlastet versjon, vet ikke om det er det om du har kjøpt det tho.
Musty Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 det er et kjent problem med det spillet, men det er kommet en patch som fixer det..
khangar Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 Jeg prøvde med patch versjon 3, og nå fungerer det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå