kake_fredrik Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 (endret) ja endelig er bindingstiden over på adsl abb. hos tele2, det jeg lurer på er det om jeg skal bytte levrandør? jeg betaler 449 for 1024/256 og lurte på om det var noen andre alternativer i prisklassen? må være rimelig etbgebyr. det enseste som jeg har funnet til nå er bkk kuling 2048/640 til 430uten binding med med et etableringsgebyr på 995 eller så kan jo jeg ta binding 2år men det koster da 50kr i mnd.. så noen andre som har noen alternativ? bør følge med modem.. edit: jeg har telioadapter så telenor er vel utelukket? Endret 27. september 2004 av kake_fredrik
Ozelot Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Er ikke BKK det fibertinget de har i bergen ?? trodde de hadde slutta å ta imot nye kunder jeg (har lest om de kanskje skulle starte igjen...) Men allikevel, sjekk litt først hos telenor, tele2, bluecom NGT osv...jeg har nemlig funnet ut at hvis JEG skulle skifte fra telenor til en annen, så ville det ikke lønne seg hvis jeg fortsatt vil ha minst 1mbit. Det tilbudet jeg fikk var tydeligvis veldig bra, 349,- elns for 1mbit er ikke dårlig .
Blacki Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 om stabilt nett med stabil høy-hasighet teller mer en å finne det biligeste så anbefaler jeg Catch på det varmeste. Aldri opplevd ned tid, og har altid den hastigheten (eller til og med litt mer) som jeg har betalt for.
kake_fredrik Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 har sett litt på catch og ser at de har gunstige priser men forsatt så er bkk billigst bluecom var ganske dyrt det samme var ngt. bluecom var dyrt p.g.a de hadde ikke egen sentral der jeg bor, ngt var mye dyrere enn bkk.
Rikky Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 (endret) Catch er kanskje ikke spesielt billig, men enda viktigere: De leverer et meget bra produkt. Endret 27. september 2004 av Rikky
kake_fredrik Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Catch er kanskje ikke spesielt billig, men enda viktigere: De leverer et meget bra produkt. ok, men hvordan er chatch hvis jeg skal sette opp en cs server osv.? siden de har fast ip.adr så er vel dette et must?
MrLeftfield Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Catch er kanskje ikke spesielt billig, men enda viktigere: De leverer et meget bra produkt. ok, men hvordan er chatch hvis jeg skal sette opp en cs server osv.? siden de har fast ip.adr så er vel dette et must? cs+catch= det er veldig digg. om det ikke følger med fast ip, er det vel mulighet for bestilling?
Rikky Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Du får fast IP med Catch. Og ja, det er meget bra til spilling, har 2 Mb SDSL fra Catch selv. http://www.catchspeed.no/produkter/privat/fordeler.asp
sub1343 Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Catch = Stabil og bra, har hatt 2 timer nedetid på snart 1 år, veldig lav og stail latency. Kvalitet!
kake_fredrik Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 men syntes det var dyrere i forhold til bkk, og somsagt jeg har maks, 500kr i mnd. her har du bkk`s sitt tilbudbkk adsl hva syntes dere om de?
am3k Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Har selv stusset på å bytte. Har inntrykk av at NGT er bra, men her blir Catch skrytt opp i skyene. Kunne godt tenkt meg at flere kom med tilbakemeldinger om sin ISP. Nå har jeg en lokal leverandør som sliter med å levere hastigheten, samt at prisen ikke er noe som kunne vært bedre
pronoob Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Har ngt selv og det er veldig bra når det gjelder hastighet (downloads etc.) men var jeg en online gamer ville jeg valgt catch, NGT sin routing er ikke like bra som catch sin og har derfor en del høyere ping med NGT enn catch.
Mez Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Jeg bor i Bergen og har NGT Charlie (1700/512). Linja fungerer meget bra til surfing og nedlastning, men: Jeg har også Telio, og det fungerer veldig dårlig, selvom linja ikke blir brukt til noe annet. Kan hende jeg har vært veldig uheldig med linja mi, men dette gjør rett og slett at jeg ikke får brukt Telio i det hele tatt. Erik
am3k Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 catch rykker til, noen som har noe å si om bluecom?
Robin B Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Vel nå er vel Catch og Bluecom samme bedrift etter at Catch kjøpte dem opp. Det som hvistnok skal skje videre er at Catch skal satse mere på bedrifter, mens Bluecom overtar privat markedet.
kake_fredrik Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Vel nå er vel Catch og Bluecom samme bedrift etter at Catch kjøpte dem opp. Det som hvistnok skal skje videre er at Catch skal satse mere på bedrifter, mens Bluecom overtar privat markedet. ser vist ut for at jeg går for enten bkk eller catch...
enurweb Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 catch rykker til, noen som har noe å si om bluecom? Hum, jeg har MTU link og tror jeg går for Bluecom nå... Det ser ut som jeg kanskje kan bli koblet opp mot Bluecoms egne sentraler 2200/512 til 499 i mnd
am3k Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Catch kan vist ikke gi meg bredbånd (sjekket manuelt). Bluecom "ADSL er tilgjengelig, med forbehold". Vil da Bluecom kunne levere et like bra produkt som Catch?
Robin B Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Catch kan vist ikke gi meg bredbånd (sjekket manuelt). Bluecom "ADSL er tilgjengelig, med forbehold".Vil da Bluecom kunne levere et like bra produkt som Catch? Ikke hvis du må gå gjenom Telenors sentraler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå