__Lars__ Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Når jeg har på TV ut så blir det uklart på grunn av diagonale striper som går over hele skjermen etter at jeg oppgraderte driver etter at keg formaterte HDen. Noen som kan hjelpe?
Asbjørn² Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Sjekk kabelen som går fra skjermkortet til TVen.
__Lars__ Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 burde ikke være noe i veien med den siden alt virket i går...
Asbjørn² Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 (endret) burde ikke være noe i veien med den siden alt virket i går... Du har ikke hatt besøk av ei løpsk mor med støvsuger da? Endret 26. september 2004 av Zoidman
Shaper^ Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 burde ikke være noe i veien med den siden alt virket i går... Du har ikke hatt besøk av ei løpsk mor med støvsuger da? LOL?
__Lars__ Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 nei, jeg har ikke det, og dobbeltsjekket at alle kontakter er ordentlig i.
Steikern Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 det di gjør er at du tar it kontakten slår på pcen så putter du din i tven når pcen er kommet i winodws da skall det funke!
__Lars__ Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 Aadna: hjalp ikke det, fortsatt samme problemet. har til og med prøvd med en annen kabel så det er 100% utelukket nå.
__Lars__ Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 ingen av hotkeyene fungerer heller.
Steikern Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 (endret) Det jeg gjore hva at jeg kobla ut kabelen, SÅ formaterte jeg instalerte windows xp, Så tok jeg og instalerte windows update og jeg instalerte ikke service pack 2. Så instalerte jeg denne driveren, så redstarter du pcen og når du er kommet til desktopen så kobler du i kabelen. Så som du ser på det bilder her så huker du av extend my windows desktop on this mointor. SÅ skall det funke supert vett ø Endret 29. september 2004 av Aadna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå