Gå til innhold

Sapphire radeon 9500 probs


Bubbadoo

Anbefalte innlegg

Jeg har et halvannet år gammelt Sapphire Radeon 9500 Atlantis kort som plutselig har slått seg vrang. Det har funket perfekt til alle spill i 1 år men i sommer fikk jeg et problem.

Hver gang jeg skal kjøre et spill, fungerer det i et par minutter men så henger alt seg og jeg må starte PC'n på nytt :mad:

 

Jeg har allerede reinstallert maskinen, lagt inn nyeste drivere osv, men samme problemet fortsetter. Prøvde å kjøre 3Dmark men da hang den seg midt i programmet ...arggh

 

Skal sies at jeg fikk et sært virus på PC'n i sommer, men dette er rensket vekk (håper jeg)

 

Lurer på om det er noe fysisk galt med det eller noe annet.....leiligheten var vanvittig varm i sommer pga heten, kanskje det er det....noen tips?

 

Avinstallere på nytt?

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok....tviler vel på at kortet i det hele tatt funker selv om jeg får ny vifte. Har jo vært slik en stund og oppdaga det ganske seint :whistle:

 

Få tak i et billig og greit kort som er bedre enn dette, noen tips? Har ikke så mye penger å rutte med

 

Har et A7N8X hovedkort...

Du har fortsatt reklamasjonsrett på det selv om du oppdaget det sent. Send en mail til stedet du kjøpte det fra og forklar hva som skjer. Test det i en annen pc før du evt. sender det inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...