Drizt Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Lånte en s-video kabel til en kompis. Denne fulgte med gfx kortet mitt som er et Abit Siluro Gf4ti4400, og har 9 pinner på inngangen. Det viste seg alle pinnene var mer eller mindre blitt bøyd når jeg fikk den tilbake og nå klarer jeg ikke å rette disse på plass. Lurte på hvor jeg kunne få ta i en ny kabel uten å kjøpe nytt kort. Mvh Drizt
356speedster Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Søk etter S-Video kabel hos f.eks Komplett. Ellers så selger Biltema veldig billige S-Video kabler til ca 30,-
CastorFiber Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Har du forsøkt med godt lys, en mikroskrutrekker og godt humør? Det går somregel å bøye de på plass.
356speedster Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Har du forsøkt med godt lys, en mikroskrutrekker og godt humør? Det går somregel å bøye de på plass. Viktig med godt humør, spesielt når den siste pinnen du retter ut knekker :-) Det hverfall lov å prøve
Drizt Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 (endret) Har en "vanlig" kabel som går inn i boksen(tv). Men den som går inn på grafikkortet har 9 pinner. Vanlig S video har bare 4 pinner. Bruker en overgang til grafikkortet. Selger bare standarde s video både på biltema og komplett. Endret 24. september 2004 av Drizt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå