Gå til innhold

Notorious Mafia søker medlemmer.


Anbefalte innlegg

Jeg og et par andre har startet klanen Notorious Mafia. Vi trenger et par medlemmer til. Så lurer på om noen her som har lyst til å bli med, du trenger ikke være veldig god, vi spiller BARE for gøy (Vet du hvordan du går fremover vil du ikke være dårligst i klanen, vi har med en som så vidt klarer det).

 

Send meg pm eller mail meg på [email protected] viss du vil være med.

 

 

Vi er 13-14 for de som synes det er viktig (Alt for mange som synes det :( ).

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og et par andre har startet klanen Notorious Mafia. Vi trenger et par medlemmer til. Så lurer på om noen her som har lyst til å bli med, du trenger ikke være veldig god, vi spiller BARE for gøy (Vet du hvordan du går fremover vil du ikke være dårligst i klanen, vi har med en som så vidt klarer det).

 

Send meg pm eller mail meg på [email protected] viss du vil være med.

 

 

Vi er 13-14 for de som synes det er viktig (Alt for mange som synes det :( ).

blir med jeg lissom har vært med på enzco for noen uker siden så jeg er ledig nå svar viss dere vill ha meg med! :thumbup:

post-101-1096552611_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg og et par andre har startet klanen Notorious Mafia. Vi trenger et par medlemmer til. Så lurer på om noen her som har lyst til å bli med, du trenger ikke være veldig god, vi spiller BARE for gøy (Vet du hvordan du går fremover vil du ikke være dårligst i klanen, vi har med en som så vidt klarer det).

 

Send meg pm eller mail meg på [email protected] viss du vil være med.

 

 

Vi er 13-14 for de som synes det er viktig (Alt for mange som synes det :( ).

blir med jeg lissom har vært med på enzco for noen uker siden så jeg er ledig nå svar viss dere vill ha meg med! :thumbup:

Du er med :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...