Gå til innhold

100Kr in på kontoen til den som hjelper meg.

asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du må/bør koble den direkte til videonen da, men en scart adapter og en kompositt kabel! dette kan kjøpes på Clas ohlson for en hundrings, hvis du bor i Oslo.. Hvis ikke får du tak i dette på de fleste tv/stereo forhandlere! :thumbup:

tror nok dette blir den eneste muligheten..

altså.. sånn som jeg har gjordt det tidligere, når jeg har eksperimentert litt.. så har jeg koblet skjermokrtet til videospiller'n, på samme måte som hvis du skal koble den til tven..

så har jeg trykka på TV/AV knappen på fjernkontrollen til videospillern.

så er det bare og kjøre i gang, sånn at filmen spilles av på pcn, i fullscreen (evt mediaplayer, quicktime el.) mens man recorder på video spillern!

burde funke dette! :thumbup:

i allefall det eneste alternativetr jeg kan tenke meg, iogmed at du skal sende bort pc osv.

mvh bigben

Skrevet

får ikke til det der...har kabler, prøvde meg på det, men endte opp med å få støt....hehe.

Er drittlei dette her nå. Får se hva jeg gjør imorgen... takker for tips uansett. :cry:

Skrevet

hmm støt er ikke bra..! :roll: du kan jo evt, prøve å eksportere hele prosjektet til en fil, eller til et annet redigering program, hvis du har det! dette er jo et alternativ!

hvor skal du sende pcn din? kan du ikke bare beholde diskene? og fikse det på et annet system (kompis sitt kansje?)

Skrevet

jeg har solgt pc`en skjønner du. skal sende den til fyren imorra. han må jo få med diskene.

jaja. får redigere på nytt på den andre pc`en, og sammenlikne litt :) orker ikke stresse mer...

takker uansett!

Skrevet

Kjenner ikke Premiere så godt, men hvis dette ennå bare er et prosjekt i Premiere så må det "rendres" først. Vet ikke hvor mye du vet men redigering er en ting, men når det redigerte materialet skal over på et eller annet så må det "rendres".

Dvs settes sammen til en .avi eller mpeg fil som dvd/pc kan spille av.

Har du en gammel pc så tar dette laaaaang tid.

Har du en ny tar det laang tid. Dvs ikke så lang tid. Men 6 timer da mann!!!!

Når du redigere så må du lage mindre enheter feks max 30 min som du lager ferdig. "Kypros 04", "Påsken 03", skjønner!

Når du har rendret prosjektet så kan du brenne på dvd, spille over til video eller tilbake til kamera.

Håper det hjelper....

God helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...