Gå til innhold

Noen som har modda Chieftec Kabinett?


Anbefalte innlegg

Har et Chieftec Dragon (midi) kabinett som jeg kunne tenke meg å modde litt. Har tenkt å sette inn vindu i døra, vannkjøling og div. lys o.l.

Lurer på om det er noen som har et slikt kabinett, og kan komme med tips og trix om hva som evt kan gjøres, bilder hadde også vært fint. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har dragoon maxi. Det første du burde gjøre er å skifte psu hvis du har mange ting inni der. Skiftet selv til en enermax og hører nå bare harddiskene for første gang på 3 år :-O

 

Ellers er det jo bare å utvide hull til 120mm fra eksisterende 80mm, resten kan du tenke ut selv synes jeg. Hull i døra liker jo mange, hull med plexiglass mener jeg.

Lenke til kommentar
Har et Chieftec Dragon (midi) kabinett som jeg kunne tenke meg å modde litt. Har tenkt å sette inn vindu i døra, vannkjøling og div. lys o.l.

Lurer på om det er noen som har et slikt kabinett, og kan komme med tips og trix om hva som evt kan gjøres, bilder hadde også vært fint. :yes:

:thumbup::thumbup::thumbup: Det blir bra hvis du pusser vekk den gamle lakken med sandpapir og lakker det på nytt. Lakka det uten å pusse vekk den gamle lakken og da satt ikke lakken ordentlig på. Skjær hull i sidedøra med stikksag eller dremmel. Bruk gjerne hullborr hvis du vil lage nye viftehull. Du kan jo også lakke frontdøra i en annen farge eller lakke i en annen farge inni kabinettet. For eksempel brønnene. Lykke til og bruk fantasien :thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...