Gå til innhold

Fra pc til DVD


Anbefalte innlegg

Hei. :blush:

 

Jeg har ett lite problem som jeg trenger litt hjelp med.

Jeg har noen videosnutter som jeg har tatt med digitalkamera (foto) pluss en del andre videoer. Skulle gjerne ha lagt disse ut på cd slik at jeg kan få visst dem på DVD spilleren min. Jeg har ingen DVD brenner. Har ett program som skal klare dette men det tar ikke mine MOV filer. Lar dette seg gjøre og eventuellt hvordan.

 

På forhånd takk. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet at nero har en funksjon som er "minidvd", der pleier jeg å brenne ut film snutter og bilder, men du kan også bruke VCD og SVCD.

(de går på vanlige cder) Men for at nero skal støtte .mov filer trooor jeg du må ha en plugin.. men er ikke helt sikker. Mov er egentlig heller ikke det beste du kan se på tv syntes nå jeg. mpeg/mpg er en smule bedre.

Lenke til kommentar

Takker for tipset. ;)

Har nå funnet ut at jeg må konvertere mov filene mine og da antagelig helst til mpeg/mpg. :D Har funnet noen programer på nettet hvor dette er mulig men de er selvfølgelig ikke gratis. :(

Dem jeg har fått lastet ned setter reklame mitt på filmen min og det er kjedelig. :angry:

 

Har noen ett forslag til gratisprogram som jeg kan få tak i som ikke setter reklame mitt på filmen min??? :) Eller er jeg nødt for å kjøpe det ett program???? :innocent:

 

Håper noen der ute ser dette og som kanskje veit litt om det som gir meg ett hint. :thumbup:

 

På forhånd takk. :D:D:D:D

 

Hilsen

:cool: Vatsvalsen :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...