Gå til innhold

need LP133X7 13,3" tft skjerm til IBM thinkpad t23


type900

Anbefalte innlegg

:ohmy: Jeg er desperat etter en slik lcd skjerm til laptopen min etter at den ble tråkket på. Hva er minsteprisen på en slik skjerm idag? Og hvor kan jeg få tak i den? Noen som har en t20, t21, t22 eller en t23 laptop liggende som er defekt? jeg kan kjøpe skjermen

 

Trenger virkelig hjelp.

Med mine studier og min primitive inncome så kan jeg ikke gi så mye for den. Setter stooor pris på om noen klarer å redde meg ut av dette tidspresset

 

 

For å beskrive litt hva som står på etiketten her:

LG Philips LCD

LP133X7

(F2IB)

IBM P/N: 05K9635

FRU P/N: 05K9636

Endret av ibanezk5
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har en slik en liggende! :w00t: Bios chippen på min T20 (eller t21, er ikke sikker) røk for noen måneder siden. Fikk en ny t21 som funker perfekt.

 

Egentlig er jeg på utkikk etter et hovedkort som passer, siden det ikke er mulig å erstatte bios chippen.

 

Dersom du eller noen andre har et slik hovedkort liggende, eller om du fortsatt trenger skjermen: send meg en PM for å diskutere mer.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke finner brukt skjerm, så selger www.laptops.dk brukte t20 til 3000dk ex mva. Har forøvrig en t21 og en x23 på vei hjem i posten nå, spent som en unge på julaften!

 

fant forresten LCDs4less. Du kan sende dem en mail og få et pris på en splitter ny skjerm, men jeg antar det blir et tapsprosjekt.

Endret av furrballfighter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...